تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 - 7:58
109 بازدید
کد خبر : 5042

بهبهان و آغاجاری با شهرت جهانی فاقد توسعه است

بهبهان و آغاجاری با شهرت جهانی فاقد توسعه است

آفتالب زاگرس؛دکتر سید سجاد موسوی مطهر عضو هیئت علمی دانشگاه و دکترای اقتصاد در مصاحبه با رسانه ها در مورد دلیل ورود به صحنه انتخابات حوزه انتخابیه بهبهان وآغاجاری به بیان دلایل پرداخت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب زاگرس، موسوی مطهر بیان کرد:حوزه انتخابیه بهبهان وآغاجاری به دلیل داشتن منابع سرشار نفت وگاز از

آفتالب زاگرس؛دکتر سید سجاد موسوی مطهر عضو هیئت علمی دانشگاه و دکترای اقتصاد در مصاحبه با رسانه ها در مورد دلیل ورود به صحنه انتخابات حوزه انتخابیه بهبهان وآغاجاری به بیان دلایل پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب زاگرس، موسوی مطهر بیان کرد:حوزه انتخابیه بهبهان وآغاجاری به دلیل داشتن منابع سرشار نفت وگاز از شهرت جهانی برخوردار هستند همان طور که در دهه گذشته این حوزه زمانی که خیلی از استان ها وشهرهای ایران در حد یک روستا نبودند ولی بهبهان در کشور بعنوان نماد یک شهر اقتصادی معروف بوده است ولی اکنون از لحاظ توسعه یافتگی از قافله عقب مانده است و مردم این مناطق در اشتغال و درآمد خوب برای زندگی دچار مشکل خواهند بود کما اینکه چند سال پیش چند نفر مهندس خارجی که همراه با معاون سابق وزارت نفت به آغاجاری سفر کرده بودند با دیدن شهر شوکه شدند و مدام سوال می کردند شهر اصلی آغاجاری کجاست ؟

واز اینکه آغاجاری با داشتن شهرت جهانی در حوزه نفت وگاز دارای زیرساخت ها ضعیف شهری و فاقد امکانات توسعه یافتگی هست دچار تاسف و تعجب شدند..

حوزه ی انتخابیه بهبهان وآغاجاری با وجود داشتن منابع سرشار نفت وگاز و همچنین منابع طبیعی فراوان و معادن مختلف و همچنین کشاورزی وزمین حاصلخیز و زمینه دامپروری وسیع اما به آن توسعه یافتگی واقعی و آبادنی نرسیده است و سال به سال به سوی عقب ماندگی حرکت می کندخام فروشی یکی از بزرگترین معایب حوزه صنعت نفت وگاز ،کشاورزی، معادن و دامپروری خواهد بود که ضعف مدیریتی، افراد صاحب منصب مهمترین عامل خواهد بود.

در زمینه راه و حمل ونقل متاسفانه جاده های منطقه فاقد استاندار لازم هستند،بهبهان با داشتن آوازه جهانی فاقد فرودگاه خواهد بود.مشکلات و معضلات حوزه انتخابیه خیلی زیاد خواهند بود و تیم مشاورانش بنده مطالعات دقیق در این موارد داشتند و خوشبختانه برنامه های خوبی برای حل آنها داریم که اگر توفیقی حاصل شد ومردم ما را انتخاب کردند از روز اول بعد انتخابات با رایزنی به دنبال رفع آنها هستیم .

اهل شعار غیر واقعی و غیرقابل اجرا نیستم با شعار تنها راه نجات اقتصاد رو به افول و عقب ماندگی حوزه انتخابیه ،تخصص و نگاه علمی به موضوعات می باشد پا به عرصه گذاشتم و اولویت اصلی برنامه های بنده توسعه یافتگی منطقه، چیزی که با توجه با پتانسیل موجود و در شآن مردم باشد.

موسوی مطهر بیان کردند:با تیم قوی از نخبگان دانشگاهی و افراد صاحب نظر در حوزه های اقتصادی، سیاسی ،اجتماعی وفرهنگی در مدت یک سال گذشته، برای برون رفت از شرایط موجود جلسات زیاد داشتیم و همان طور که خدمتان عرض کردم در همه زمینه های معضلات نوشته شد و راهکارها هم در کنار آن بیان شده و برنامه علمی هم به صورت علمی و هم به لحاظ تجربی تدوین شده است که انشالله در روزهای نزدیک به انتخابات به شکل کتابچه در اختیار مردم قرار خواهد گرفت در اینجا به جزئیات برنامه ها پرداخت نمی شود فقط خدمت مخاطبان عرض کنم بنده با تکیه بر تخصص که در علم اقتصاد دارم و سوابق مدیریتی و همراهی نخبگان خود را مهیا خادمی مردم شریف خواهم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122