تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 - 8:17
180 بازدید
کد خبر : 5006

تاجگردون عضو هیچ حزب اصلاح طلبی نیستم امانگاه اصلاح طلبی دارم!!!

تاجگردون عضو هیچ حزب اصلاح طلبی نیستم امانگاه اصلاح طلبی دارم!!!

آفتاب زاگرس،غلامرضا تاجگردون عصر جمعه و در دیدار با مردم غیور و شهیدپرور روستای دیل از توابع بویراحمد گرمسیر گفت:آقای عزیزی که میفرمودی اینجا پایگاه اصولگرایی است نباید اصلاح طلب رای بیاورد،آقای عزیزی که می فرمودی وَ.. و ..و..و ،مردم خدمت می خواهند،مردم نیازشان به خدمت است،مردم مظلوم این خطه آن چیزی را می خواهند

آفتاب زاگرس،غلامرضا تاجگردون عصر جمعه و در دیدار با مردم غیور و شهیدپرور روستای دیل از توابع بویراحمد گرمسیر گفت:آقای عزیزی که میفرمودی اینجا پایگاه اصولگرایی است نباید اصلاح طلب رای بیاورد،آقای عزیزی که می فرمودی وَ.. و ..و..و ،مردم خدمت می خواهند،مردم نیازشان به خدمت است،مردم مظلوم این خطه آن چیزی را می خواهند که نتیجه اش بهبود زندگیشان باشد برایشان فرقی نمی کند اصلاح طلب یا اصولگرا باشیم.

تاجگردون گفت:اصلاح طلبی که نتواند خادم ملت باشد و نتواند تفکر سیاسی اش را برای بهبود زندگی مردم،جامعه و آینده ی فرزندانش وجامعه فراهم کند اصلاح طلب نیست.

اصولگرایی که بیم آن دارد،به دلیل خدمت یک اصلاح طلب منجر به تضعیف آرا او میشود و عریضه بنویسد و ننویسد و هرکاری بکندو خدمت به مردم و بهبود زندگی مردم اُفت کند،این اصولگرا نیست.

وی در بیان مفهوم اصولگرایی و اصلاح طلبی عنوان کرد:اصولگرا یعنی کسی که اصول انقلاب،اصولی که امام فرمودند،اصولی که رهبری می فرمایند،اصولی که بابت آن شهدای عزیز دیل و دیگر شهدای بویراحمد گرمسیر و ایران عزیز ما خونشان را ریختند به پای این اصول می ایستد،ما همه ی آنچه را که جامعه ی ما،جامعه مسلمانِ انقلابی رو به رشد ایرانِ قَوی،باید داشته باشد باید اصول را حفظ کند.

اصلاح طلب هم یعنی اینکه بتواند هر جایی که نیاز هست اصلاحی اتفاق بیفتد که این اصول بهبود یابد،آن اصلاح طلب هست.

وی در پاسخ به منتقدان سیاسی اش در گچساران و باشت اظهار داشت:مگر اصلاح طلب یعنی حزب؟،غلامرضاتاجگردون عضو هیچ حزب اصلاح طلبی نبوده نخواهد شد و نمی شود ولی افتخار می کنم نگرشم و نگاهم یک نگاه اصلاح طلبی است.این خطاست؟

تاجگردون افزود:شما تلختر از حادثه ی اعتبارنامه ندیدید.شما دیدید تاجگردون ذره ای بلرزد؟دیدید تاجگردون ذره ای دلرنجی اش را به نمایش بگذارد که یک گوشه ای از مملکت آسیب ببیند،ما سرباز این مملکت هستیم،سرباز این نظام هستیم،فرزند این انقلابیم.

وی ادامه داد:بابت چه این حرفها را می زنید حالا نوع نگاهمان به جامعه و واقعیتهای جامعه،دستورالعمل ها سیاستها،قوانین باشما متفاوت هست،خب متفاوت باشد جامعه ی رو به رشد باید نظراتش متفاوت باشدچرا حتمامیگویید جدای از انقلاب و رهبری است،ماموریت های مرا ارسال کنید و بگویید آقا کجا بودی؟

غلامرضاتاجگردون در پایان گفت:یکی میگوید جاسوس است یکی میگوید فلان،این مملکتی که جاسوس را روی هوا میزند می گذارد تاجگردون همینطور ول بگردد توی مملکت؟؟
مرجع گپساران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122