تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 8:44
218 بازدید
کد خبر : 4023

تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان بهمئی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد +تصویر

تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان بهمئی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد +تصویر

آفتاب زاگرس؛طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از خبرنگاران شهرستان بهمئی تجلیل شد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تجلیل از خبرنگاران و دست‌اندرکاران خبر شهرستان بهمئی ، با تاکید بر اینکه خبرنگاران پرچمدار انتقال واقعیت به مخاطبان هستند ، گفت: خبرنگاران و رسانه نقش مهمی

آفتاب زاگرس؛طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از خبرنگاران شهرستان بهمئی تجلیل شد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تجلیل از خبرنگاران و دست‌اندرکاران خبر شهرستان بهمئی ، با تاکید بر اینکه خبرنگاران پرچمدار انتقال واقعیت به مخاطبان هستند ، گفت: خبرنگاران و رسانه نقش مهمی در فرهنگ سازی در ابعاد مختلف ، جهت دهی و تنویر افکار عمومی دارند و این وظیفه خطیر برعهده خبرنگارانی است که بدون توجه و چشمداشت به نیازهای مادی، خستگی ناپذیر در مسیر اطلاع رسانی صادقانه و مفید، اعتلای اندیشه و بیداری جامعه تلاش می کنند .

امین درخشان با بیان اینکه ، یکی از مهمترین اصول این است که مخاطب شما خبرنگاران احساس ناامیدی نکند و اخبار به‌طوری باشد که روح امید و امیدواری بین مردم افزایش پیدا کند افزود: خبرنگاران، بازوی قوی مدیران اجرایی در انجام وظایف هستند و باید روز به روز مورد حمایت و توجه جدی مسئولان قرار گیرند.وی گفت: خبرنگاران نقش بسزایی در آگاهی بخشی جامعه و ترویج فرهنگ امید در بین مردم دارند.

امام جمعه شهر لیکک هم در این مراسم ، با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی و جهادگونه عوامل مختلف در حوزه خبرنگاری در این شهرستان گفت: نقش رسانه در ترسیم پیشرفت‌ها و ایجاد امیدواری و باو‌ر در مردم نقش بی‌بدیلی است.حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: نقش انکارناپذیر رسانه‌ها و خبرنگاران در ایجاد وحدت و همدلی در جامعه و بسیج سرمایه‌های مادی و معنوی در مسیر پیشرفت و همچنین ارتقای کیفیت تصمیم‌ها و آگاهانه نمودن حضور مردم در عرصه‌های سازندگی مادی و معنوی، همه و همه مسائل بسیار مهمی هستند که ارکان تحول و حرکت رو به رشد را در یک جامعه شکل می‌دهند.وی با اشاره به نقش و رسالت خطیر خبرنگاران در جامعه اسلامی با وجود جنگ تمام عیار رسانه‌ای دشمنان گفت: فعالان رسانه و خبرنگاران باید در صف مقدم جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری، رسالت خود را صادقانه و دقیق انجام دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی گفت: اصحاب رسانه را در امیدآفرینی، هدایت و تنویر افکار عمومی، ارتقاء فرهنگ ها و هنر متعالی، جلب مشارکت اجتماعی در افزایش نظم و امنیت اجتماعی تاثیر گذار دانست.
عادل پورجشیره در نشست تجلیل از اصحاب رسانه که در شهرستان برگزار شد ضمن تبریک هفته خبرنگار به این قشر تلاشگر و زحمت کش، با بیان اینکه فضای مجازی هم تهدید و هم فرصت است، افزود: برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی باید مردم سواد رسانه‌ای داشته باشند و به سلاح ایمان مجهز شوند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی باعث دگرگونی شخصیتی، وابستگی فرهنگی و غفلت و جاهلیت در جامعه می‌شود ،افزود: خبرنگاران در این زمینه وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید با امیدآفرینی، هدایت و تنویر افکار عمومی جلب مشارکت اجتماعی، ارتقاء فرهنگ ها، توسعه طلبی در همه زمینه ها و همچنین نظم و امنیت اجتماعی را افزایش دهند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران و رسانه های نماز جمعه شهرستان بهمئی قدردانی شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122