تاریخ انتشار : دوشنبه 3 بهمن 1401 - 8:24
899 بازدید
کد خبر : 2643

تکریم و معارفه رئیس قدیم و جدید مرکز جهاد کشاورزی بخش ممبی

تکریم و معارفه رئیس قدیم و جدید مرکز جهاد کشاورزی بخش ممبی

آفتاب زاگرس ،در مراسمی رئیس جدید مرکز جهاد کشاورزی بخش ممبی در شهرستان بهمئی معرفی شد. بخش ممبی به مرکزیت شهر ممبی از قطب های اصلی کشاورزی شهرستان بوده که از ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در بخش کشاورزی برخوردار می باشد .اراضی زراعی حاصلخیز ، باغات زیتون و بادام ، دامداری های فعال

آفتاب زاگرس ،در مراسمی رئیس جدید مرکز جهاد کشاورزی بخش ممبی در شهرستان بهمئی معرفی شد.
بخش ممبی به مرکزیت شهر ممبی از قطب های اصلی کشاورزی شهرستان بوده که از ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در بخش کشاورزی برخوردار می باشد .اراضی زراعی حاصلخیز ، باغات زیتون و بادام ، دامداری های فعال و گسترده در این بخش چشم انداز خوب کشاورزی شهرستان می باشد و بخش عمده صادرات بادام شیرین و روغن زیتون شهرستان متعلق به این دیار می باشد.

احداث سد ایلی آباد در این منطقه بزرگترین پروژه عمرانی چند سال اخیر شهرستان بوده که با بهره برداری آن بیش از ۵۰۰ هکتار از اراضی تحت پوشش مجهز به سیستم های نوین آبیاری خواهد شد و در آینده نزدیک تحول عظیمی در تولید و اشتغال این منطقه ایجاد خواهد شد .
رئیس و کارشناسان پهنه مرکز جهاد کشاورزی این بخش با آگاهی از زیربخش‌های مختلف کشاورزی نسبت به خدمات رسانی ، آموزش های تخصصی لازم و تسهیل امورات کشاورزی همگام با همه بهره برداران خواهند بود و در جهت پیگیری و رفع مشکلات و تلاش برای توسعه سایر زیربخش‌ها اهتمام جدی دارند.

در این مراسم که با حضور مدیر جهاد کشاورزی، رئیس حراست و معاون تولیدات گیاهی ، معاون مالی اداری و کارشناس مالی در محل جهاد کشاورزی ممبی برگزار شد از زحمات  مهندس اسلام شکیبازاده تقدیر شده و مهندس ادریس شمعی خشاب به سمت رئیس مرکز جهاد کشاورزی ممبی انتصاب شد.

مهندس شمعی خشاب دارای مدرک کارشناسی علوم دام و دانشجوی ارشد اصلاح نژاد دام می باشد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122