تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 - 17:17
1512 بازدید
کد خبر : 227

تجلیل از فرهنگیان حوزه امور تربیتی و دانش آموزان برتر قرآنی شهرستان بهمئی

تجلیل از فرهنگیان حوزه امور تربیتی و دانش آموزان برتر قرآنی شهرستان بهمئی
در همایشی از ۱۲۰ نفر از فرهنگیان، دانش اموزان و برترین های جشنواره ها، مسابقات قرآن، عترت و نماز شهرستان بهمئی تجلیل شد.از تلاش‌های ۱۲۰ نفر از معاونین ، مربی و مشاورین مدارس شهرستان بهمئی با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

آفتاب زاگرس،در همایشی به مناسبت سالروز امور تربیتی از ۱۲۰ نفر از فرهنگیان، دانش اموزان و برترین های جشنواره ها، مسابقات قرآن، عترت و نماز شهرستان بهمئی تجلیل شد.

امام جمعه شهر لیکک در گردهمایی تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان برتر جشنواره ها و مسابقات قرانی، عترت و نماز این شهرستان گفت: ارزش کار ها و امور تربیتی فوق العاده تاثیر گذار و بی نهایت است و نباید این امور نادیده گرفته شود.

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی با بیان اینکه، اگر معلمان ، مربیان پرورشی و دیگر دست اندرکاران، اهمیت موضوع هایی نظیر امور فرهنگی و تربیتی دوست داشتن و محبت به پیامبر اسلام، قرائت قرآن، توجه جدی به عترت و نماز رابرای دانش آموزان تبیین کنند، در رشد و تعالی دانش آموزان در آینده تاثیرگذار خواهد بود و افزود: آموزش و پرورش باید تلاش خود را نسبت به گذشته دو چندان کند.

وی با قدردانی و تشکر از تلاشها و زحمات مربیان و مسولان امورتربیتی به عنوان اشاعه دهنده فرهنگ اسلامی و دینی در مدارس گفت : توجه به کیفیت و کمیت کارهای پرورشی و فرهنگی نیز باید از طرف مدیران مدارس به صورت جدی دنبال شود تا کار به بهترین نحو تاثیر داشته باشد.
امام جمعه شهر لیکک به نقش اموزش و پرورش در موفقیت دانش آموزان و رشد آنها اشاره کرد و خواستار توجه هرچه بیشتر به این امور برای پیشبرد اهداف انقلاب و نظام شد.

غلامعلی مویدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی هم در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در حوزه های مختلف بویژه حوزه پرورشی و تربیتی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و اقدامات اساسی زیربنای امور فرهنگی در راستای خدمت به خانواده ها و دانش آموزان فعالتر و دگرگون خواهد شد.

غلامعلی مویدی از تلاشهای حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهر لیکک و علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی در راستای توجه جدی به حوزه اموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.
در پایان از تلاش‌های ۱۲۰ نفر از معاونین ، مربی و مشاورین مدارس شهرستان بهمئی با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122