تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1402 - 17:20
747 بازدید
کد خبر : 4340

تکریم و معارفه سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بهمئی برگزار شد

تکریم و معارفه سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بهمئی برگزار شد

آفتاب زاگرس ،تکریم و معارفه سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی برگزار شد. مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی گفت : خدای بزرگ را شاکرم که نعمت خدمت به جامعه فرهنگیان را بر من منت نهاده است و سپس یادآوری نمودند بعنوان یک خدمتگذار در جامعه علمی و فرهنگی

آفتاب زاگرس ،تکریم و معارفه سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی برگزار شد. مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی گفت :
خدای بزرگ را شاکرم که نعمت خدمت به جامعه فرهنگیان را بر من منت نهاده است و سپس یادآوری نمودند بعنوان یک خدمتگذار در جامعه علمی و فرهنگی اساس کارِ ما ، مشورت و هماهنگی می باشد و اظهار داشتند قدردان زحمات خالصانه و عملکرد رضایت بخش همکاران اداری خود هستم بطوریکه اگر به روزهای عقب باز گردم همین تیم را انتخاب خواهم نمود . مسعود فرح بخش افزود: این تکریم برخلاف میل باطنی و صلاحدید خود شخص و همچنین این معارفه براساس میل باطنی هست ، زیرا هر دو شخص نامبرده در کار و حرفه خود متبحر و پرانرژی هستند. در پایان با لوح سپاس از تلاشها و حمایتهای شبانه روزی جناب آقای خردمندمحکم تکریم و تقدیر و همچنین آرزوی توفیق برای جناب آقای علی شکیبازاده بعنوان سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بهمئی داشتند.

شمس الله خردمندمحکم گفت: ابتدا به خدمات صادقانه و جهادی جناب آقای فرح بخش اشاره داشتند و از مجموعه تقاضا نمودند ایشان را الگوی خدمت به همنوع خود بدانند و متذکر شدند ، موضوع تکریم و معارفه امروز بنا بر صلاحدید و مسائل خانوادگی خود خواهد بود وگرنه باعث افتخار است که در نهاد مقدس امور تربیتی و در کنار همکارانی با اخلاق مشغول به انجام وظیفه باشم و انشاءالله در هر سنگری از علم که باشم مطیع اوامر مدیریت آموزش و پرورش خواهم بود.
علی شکیبازاده در این جلسه گفت: خدمت دارایی نیست بلکه بدهکاری است پس باید بطور واقعی در این نهاد مقدس و حساس که یادگار و امانت شهیدان رجائی و باهنر هست دَین خود را ادا نماییم و از تمامی مجموعه خواستند در انجام فعالیتهای علمی ، فرهنگی ، تربیتی و قرآنی وی را همراهی نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122