تاریخ انتشار : جمعه 6 خرداد 1401 - 7:12
1530 بازدید
کد خبر : 1370

مشاور عالی و سرپرست کمیسیون ورزش و سلامت دبیرکل ائتلاف جوانان انقلابی استان بوشهر منصوب شد

مشاور عالی و سرپرست کمیسیون ورزش و سلامت دبیرکل ائتلاف جوانان انقلابی استان بوشهر منصوب شد

آفتاب زاگرس،مشاور عالی و سرپرست کمیسیون ورزش و سلامت دبیرکل ائتلاف جوانان انقلابی استان بوشهر منصوب شد طی حکمی از سوی محمدرضا تنو دبیر کل ائتلاف جوانان انقلاب استان بوشهر نویدرضا پارسایی بعنوان مشاور عالی و سرپرست کمیسیون ورزش و سلامت منصوب شد. محمدرضا تنو در‌خصوص این انتصاب گفت : متأسفانه ورزش استان بیمار است

آفتاب زاگرس،مشاور عالی و سرپرست کمیسیون ورزش و سلامت دبیرکل ائتلاف جوانان انقلابی استان بوشهر منصوب شد

طی حکمی از سوی محمدرضا تنو دبیر کل ائتلاف جوانان انقلاب استان بوشهر نویدرضا پارسایی بعنوان مشاور عالی و سرپرست کمیسیون ورزش و سلامت منصوب شد.

محمدرضا تنو در‌خصوص این انتصاب گفت : متأسفانه ورزش استان بیمار است این را تمامی مردم مشاهده میکنند ضعیف در سیستم ،مدیریتی ورزش استان بیداد می‌کند.
وی افزود : در همین راستا با بررسی های که توسط هیئت ریسه ائتلاف جوانان انقلابی استان بوشهر صورت گرفت، یک فرد جوان توانند و باتجربه در عرصه مدیریتی ورزشی را بعنوان مشاور عالی و سرپرست کمیسیون ورزش و سلامت ائتلاف جوانان انقلابی استان بوشهر انتصاب کردیم، امید است که آقای پارسایی با استفاده از علم و تجربیات خود بتواند استدلال ها و برنامه صحیح در راستای پیشرفت ورزش استان ارائه دهد.
محمدرضا تنو دبیرکل ائتلاف جوانان در استان بوشهر هم استفاده از ظرفیت جوانان را یکی از بخش‌های اصلی و مهم بیانیه گام دوم انقلاب ذکر کرد و گفت: تحقق اهداف این بیانیه راهبردی، تنها از نسل جوان قابل‌انتظار است؛ چراکه جوانان به معنای واقعی پیشران جامعه هستند.

تنو با اشاره به این‌که امروز درگیر یک جنگ شناختی هستیم که هدف آن ازخودبیگانگی نسل جوان است، افزود: برای مقابله با این تهدید، باید جوانان ما احساس کنند که در صحنه‌های موردنیاز از مشارکت آن‌ها استفاده می‌شود و اگر این امر تحقق یابد مشکلات به حداقل می‌رسد.

همچنین نویدرضا پارسایی پس از انتصاب خود افزود : ابتدا از برادر ارجمندم جناب تنو کمال تشکر را دارم که بنده را مورد اعتماد خویش قرار داده است .
ورزش استان از نظر بُعد چندگانه دچار مشکلاتی شده است که مستلزم برنامه ریزی مناسب به جهت درمان کردن این مشکل باشد.

وی افزود: انشالله با برنامه ریزی های مناسب و جلسات متعدد با مسئولان ذی ربط ریشه مشکلات را پیدا و آن را حل میکنیم، در این راه به سوی جوانان فعال حوزه مدیریت ورزشی دست یاری بلند میکنیم تا بتوانیم ناممکن هارا ممکن کنیم و استان بوشهر را بعنوان برترین استان از نظر ورزش و…. در کشور نمایان کنیم.

تنو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122