تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 9:47
90 بازدید
کد خبر : 4874

جانمایی زمین اجرای طرح‌های توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در امیدیه

جانمایی زمین اجرای طرح‌های توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در امیدیه

آفتاب زاگرس؛استاندار خوزستان گفت: زمین مربوط به اجرای طرح‌های تکمیل زنجیره صنایع پتروشیمی و ایجاد پارک‌های پتروشیمیایی و صنایع پایین دستی، مطابق با تفاهم‌نامه با هلدینگ خلیج فارس در شهرستان امیدیه جانمایی شده است. علی اکبر حسینی محراب شامگاه شنبه ۱۶ دی ماه در نشست با مدیران هلدینگ خلیج فارس با اشاره با اینکه این

آفتاب زاگرس؛استاندار خوزستان گفت: زمین مربوط به اجرای طرح‌های تکمیل زنجیره صنایع پتروشیمی و ایجاد پارک‌های پتروشیمیایی و صنایع پایین دستی، مطابق با تفاهم‌نامه با هلدینگ خلیج فارس در شهرستان امیدیه جانمایی شده است.

علی اکبر حسینی محراب شامگاه شنبه ۱۶ دی ماه در نشست با مدیران هلدینگ خلیج فارس با اشاره با اینکه این تفاهم‌نامه در جریان سفر رئیس جمهور به خوزستان منعقد شده است، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در راستای اجرای طرح‌های تکمیل زنجیره صنایع پتروشیمی، ایجاد پارک‌های پتروشیمیایی و صنایع پایین دستی منعقد شده است.

وی با بیان اینکه توسعه خوشه‌های صنعتی صنایع پایین دستی نفت، گاز و پتروشیمی از جمله اهداف این تفاهم‌نامه محسوب می‌شود، گفت: تسریع در اجرای طرح‌های پیش بینی شده در این تفاهم‌نامه از اولویت‌های مربوط به پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به خوزستان است‌.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، استاندار خوزستان ادامه داد: زمین مربوط به اجرای طرح‌های تکمیل زنجیره صنایع پتروشیمی و ایجاد پارک‌های پتروشیمیایی و صنایع پایین دستی، مطابق با تفاهم‌نامه مذکور در شهرستان امیدیه جانمایی شده است.

حسینی محراب با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت ارشد استان با هدف رشد اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در استان، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای احداث این‌ پروژه و اجرایی شدن مصوبه سفر دولت به خوزستان را در دستور کار دارد، افزود: هلدینگ خلیج فارس نیز متعهد است که بر اساس دستورالعمل‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اقدامات لازم جهت انجام مطالعات ۲ هزار و ۸۰۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی تخصصی پتروشیمی امیدیه را انجام دهد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در مرحله اول، ۲۸۰ هکتار برای احداث فاز اول پروژه آماده واگذاری به هلدینگ خلیج فارس است که در حال طی شدن مراحل قانونی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122