تاریخ انتشار : دوشنبه 15 فروردین 1401 - 20:42
1972 بازدید
کد خبر : 690

خانواده شهدا پرچمدار سرافرازی ایران اسلامی هستند

خانواده شهدا پرچمدار سرافرازی ایران اسلامی هستند

آفتاب زاگرس،خانواده گرانقدر شهدا پرچم‌داران سرافراز نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در دیدار با خانواده شهید عبدی گفت: شهدای بزرگوار ما برای دفاع از امنیت، جان، مال و ناموس مردم دست به رشادت بزرگی زدند و جان عزیزشان را تقدیم انقلاب کردند. سرهنگ مهدی احمدی نژاد افزود: خانواده گرانقدر شهداء

آفتاب زاگرس،خانواده گرانقدر شهدا پرچم‌داران سرافراز نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در دیدار با خانواده شهید عبدی گفت: شهدای بزرگوار ما برای دفاع از امنیت، جان، مال و ناموس مردم دست به رشادت بزرگی زدند و جان عزیزشان را تقدیم انقلاب کردند.
سرهنگ مهدی احمدی نژاد افزود: خانواده گرانقدر شهداء پرچم داران سرافراز نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و امروز همگی وظیفه داریم قدردان آنان باشیم که چنین فرزندان دلیری را در دامان خود پرورش دادند.
وی گفت: بازماندگان شهداء سختی های زیادی را در نبود شهیدان بزرگوار تحمل می کنند که قطعا این صبر و شکیبایی آنان پاداش بزرگی نزد خداوند متعال دارد.
سرهنگ احمدی نژاد افزود: امیدواریم ما نیز رهروان صدیقی برای این شهیدان گرانقدر باشیم تا عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را نسل های آینده بشناسند و بدانند که چه خون هایی برای این انقلاب و آزادی که داریم، ریخته شده است.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: لباس سبز ناجا لباس شهادت است و کارکنان خدوم نیروی انتظامی افتخار می کنند که ادامه دهنده راه شهیدان هستند.
سرهنگ احمدی نژاد ادامه داد؛ امنیتی که در حال حاضر ایران اسلامی از آن برخوردار است در سایه رشادت و ایثار شهدا است و ما مدیون خون شهدا هستیم.
جانشین فرمانده انتظامی بهمئی در پایان ضمن تشکر از فرمانده دانشگاه انتظامی امین که همیشه لطف داشتند به خانواده شهدای بهمئی و نمایندگان خود را برای دیدار با این شهداء فرستادند افزود: شهدا مایه افتخار ما هستند و دیدار با خانواده شهدا موجب تقویت روحیه فرماندهان و کارکنان می شود.

دانشجوی کارشناسی حامد بهمئی نژاد نماینده دانشگاه افسری امین ناجا که حامل پیام سردار آهی فرمانده دانشگاه انتظامی امین را خدمت خانواده محترم شهید عبدی قرائت نمود و نیز در این دیدار گفت: با توجه به معنویتی که در خانواده های معظم شهدا و ایثارگران وجود دارد، امیدواریم ما را دعا کنند تا بتوانیم در این مسیر سربلند باشیم.
وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران روحیه بخش است، افزود: هر زمان که به دیدار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران می رسیم از لحاظ روحیه انگیزه‌ای مضاعف به دست می آوریم.
وی همچنین به جایگاه فرزندان معظم شهدا در جامعه اشاره کرد و گفت: وقتی فرزند شهیدی به موفقیت می رسد آسودگی خاطر داریم که نظام به دست اهل خود می رسد.‌
گفته میشود حامد بهمئی نژاد فرزند سروان وطن دوست بهمئی نژاد رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی شهرستان میباشد.
در پایان اهدا هدیه و لوح سپاس از طرف ایشان جهت تقدیر از خانواده شهید بعمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122