تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آذر 1401 - 5:26
879 بازدید
کد خبر : 2429

برگزاری مسابقات علمی در مدارس متوسطه دوم شهرستان بهمئی

برگزاری مسابقات علمی در مدارس متوسطه دوم شهرستان بهمئی

آفتاب زاگرس ، مسابقات علمی در مدارس متوسطه دوم شهرستان بهمئی بعد از وقفه چند ساله به خاطر شرایط کرونایی برگزارشد. مسعود فرح بخش مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در این خصوص گفت: هدف ما از برگزاری چنین مسابقاتی آشنا شدن دانش آموزان با سوالات تستی برای آمادگی هر چه بهتر در کنکورهای سراسری

آفتاب زاگرس ، مسابقات علمی در مدارس متوسطه دوم شهرستان بهمئی بعد از وقفه چند ساله به خاطر شرایط کرونایی برگزارشد.

مسعود فرح بخش مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در این خصوص گفت: هدف ما از برگزاری چنین مسابقاتی آشنا شدن دانش آموزان با سوالات تستی برای آمادگی هر چه بهتر در کنکورهای سراسری است.

وی ادامه داد: همچنین هدف ما این بود که توان دانش آموزان را محک بزنیم تا دانش آموزان به نقاط ضعف و قوت خود پی ببرند و برای امتحانات نیمسال اول آمادگی بهتری داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در ادامه در مورد طراحی سوالات این آزمون گفت: از بهترین دبیران شهرستان برای طراحی سوالات استفاده کردیم و سوالات از بهترین استانداردها برخوردار بودند.

فرح بخش گفت: هدف ما در آموزش و پرورش ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی در شهرستان است و برای این منظور از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.وی در پایان، این وعده را به دانش آموزان برتر این مسابقات داد و گفت: دانش آموزان برتر این مسابقات به اردوی – سیاحتی زیارتی در یکی از استانهای کشور اعزام خواهند شد.

به گزارش آفتاب زاگرس ،از زمان روی کارآمدن آقای فرحبخش به عنوان مدیر جوان‌و توانمند در سطح آموزش و‌پرورش شهرستان بهمئی شاهد تحولات مثبت چشمگیر در حوزه‌ های سخت افزاری و نرم افزاری آموزش و پرورش شهرستان بهمئی هستیم که رضایت اولیای و دانش آموزان و فرهنگیان را در پی داشته است .سپردن امور مدیریتی به جوانان توانمند،پاکدست و کارآمد می توانند منشأ تحولات خوبی درکشور باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122