تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 - 16:27
1286 بازدید
کد خبر : 2265

خدمات ناباروری در بیمارستان بی بی حکیمه گچساران

خدمات ناباروری در بیمارستان بی بی حکیمه گچساران

آفتاب زاگرس؛این مرکز با دارا بودن آزمایشگاه آندرولوژی، آزمایشگاه جنین شناسی، سونوگرافی فوق تخصصی، بیوفیریزینگ، اتاق عمل و واحد مراقبت‌های پس از عمل جراحی، خدمات به زوجین نابارور را با تعرفه‌های درمانی دولتی ارائه می‌کند. پردیس بخشایی با اشاره به وجود پیشرفته‌ترین تجهیزات مورد نیاز درمان ناباروری در بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران، گقت:

آفتاب زاگرس؛این مرکز با دارا بودن آزمایشگاه آندرولوژی، آزمایشگاه جنین شناسی، سونوگرافی فوق تخصصی، بیوفیریزینگ، اتاق عمل و واحد مراقبت‌های پس از عمل جراحی، خدمات به زوجین نابارور را با تعرفه‌های درمانی دولتی ارائه می‌کند. پردیس بخشایی با اشاره به وجود پیشرفته‌ترین تجهیزات مورد نیاز درمان ناباروری در بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران، گقت: در این مرکز ابتدایی‌ترین روش درمان تا پیشرفته‌ترین روش‌ها از سوی متخصصان انجام می‌شود.

او به فعالیت مرکز آی وی اف این بیمارستان اشاره کرد و افزود: این مرکز با دارا بودن آزمایشگاه آندرولوژی، آزمایشگاه جنین شناسی، سونوگرافی فوق تخصصی، بیوفیریزینگ، اتاق عمل و واحد مراقبت‌های پس از عمل جراحی، خدمات به زوجین نابارور را با تعرفه‌های درمانی دولتی ارائه می‌کند.بخشایی می‌گوید: با وجود مرکز درمان ناباروری در بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) گچساران نیاز به مراجعه بیماران به سایر استان‌ها رفع شده و هم اکنون علاوه بر بیماران کهگیلویه و بویراحمد مراجعان از استان‌های بوشهر، خوزستان و برخی شهرستان‌های استان فارس نیز برای درمان به این مرکز مراجعه می‌کنند.

مرکز درمان ناباروری با زیربنای ۳۰۰ مترمربع در طبقه اول مرکز آموزشی و درمانی بیمارستان بی بی حکیمه (س) دوگنبدان راه اندازی شده و خدمات کامل ناباروری به زوج‌های کهگیلویه و دیگر استان‌های همجوار ارائه می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122