تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 - 11:29
107 بازدید
کد خبر : 4666

درخشش هنرمند کهگیلویه وبویراحمدی در جشنواره فیلم مستند تلویزیون

درخشش هنرمند کهگیلویه وبویراحمدی در جشنواره فیلم مستند تلویزیون

آفتاب زاگرس، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند با حضور دکتر جبلی رئیس رسانه ملی همراه با معرفی و تقدیر از نفرات برگزیده روز جمعه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸ در تالار بزرگ شهر کاشان برگزار و بصورت زنده از شبکه مستند سیما پخش شد. محمد سلیمی راد با مستندهای «سرباز شماره صفر» و

آفتاب زاگرس، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند با حضور دکتر جبلی رئیس رسانه ملی همراه با معرفی و تقدیر از نفرات برگزیده روز جمعه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸ در تالار بزرگ شهر کاشان برگزار و بصورت زنده از شبکه مستند سیما پخش شد. محمد سلیمی راد با مستندهای «سرباز شماره صفر» و «ماهر» در هفتمین جشنواره ملی تلویزیونی مستند حضور داشت که در ۷ بخش نامزد دریافت جایزه نهایی شد و در نهایت تندیس و لوح افتخار بهترین کارگردانی، بهترین مستند از نگاه مخاطبان و بهترین تدوین را برای مستند سرباز شماره صفر بدست آورد.

امسال در بخش فیلم ۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که ۶۹ عنوان مستند به بخش مسابقه راه یافت. از این تعداد ۱۸ مستند بلند، ۲۷ مستند کوتاه و ۲۳ مستند نیمه بلند، و در بخش مجموعه مستند از میان ۵۰ عنوان مجموعه مستندی که به دبیر خانه ارسال شد و ۱۵ مجموعه مستند با داوری که انجام شد و طی دو ماه از روز اول مهر لغایت اول آذر از شبکه مستند پخش می‌شد و بر اساس رای مردمی مخاطبین هم می‌توانستند­ طی ۲۴ ساعت به این مستند‌ها رای دهند.

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند با حضور دکتر جبلی رئیس رسانه ملی همراه با معرفی و تقدیر از نفرات برگزیده روز جمعه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸ در تالار بزرگ شهر کاشان برگزار و بصورت زنده از شبکه مستند سیما پخش شد.

سلیمی راد پیش از این با حضور موفق خود در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی، برنده تندیس طلای بهترین مستند از جشنواره فیلم مستند ایران(سینما حقیقت)، بهترین مستند هفدهمین جشنواره بین المللی مقاومت، بهترین مستند بلند جشنواره بین المللی فیلم ایثار را بدست آورد و در چهلمین جشنواره فیلم فجر، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین مستند سینمایی شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122