تاریخ انتشار : یکشنبه 1 خرداد 1401 - 22:31
844 بازدید
کد خبر : 1348

یک بوشهری مشاور عالی پایگاه خبری آماج خبر شد

یک بوشهری مشاور عالی پایگاه خبری آماج خبر شد

آفتاب زاگرس،یک بوشهری بعنوان مشاور عالی سردبیر پایگاه خبری آماج خبر منصوب شد سید پارسا علوی سردبیر پایگاه آماج خبر ایرانیان گفت: دنیای مجازی و فضای رسانه‌ها بسیار پرسرعت و قابل‌تغییر است و باید در آن بسیار سریع و قدرتمند ظاهر شد . وی با اشاره به این‌که امروز درگیر یک جنگ شناختی هستیم که

آفتاب زاگرس،یک بوشهری بعنوان مشاور عالی سردبیر پایگاه خبری آماج خبر منصوب شد

سید پارسا علوی سردبیر پایگاه آماج خبر ایرانیان گفت: دنیای مجازی و فضای رسانه‌ها بسیار پرسرعت و قابل‌تغییر است و باید در آن بسیار سریع و قدرتمند ظاهر شد .

وی با اشاره به این‌که امروز درگیر یک جنگ شناختی هستیم که هدف آن ازخودبیگانگی نسل جوان است، افزود: برای مقابله با این تهدید، باید جوانان ما احساس کنند که در صحنه‌های موردنیاز از مشارکت آن‌ها استفاده می‌شود و اگر این امر تحقق یابد مشکلات به حداقل می‌رسد.

علوی افزود: استان بوشهر به‌عنوان یکی از استان‌های فعال آماج خبر ایرانیان در کشور است ، بر اساس بررسی‌های صورت گرفته محمدرضا تنو از جوانان موفق و خوش آتیه این استان که دو دوره بعوان جوان موفق استان بوشهر انتخاب شده است ، بعنوان مشاور عالی این جانب در کشور منصوب گردید.

محمدرضا تنو مشاور عالی سردبیر پایگاه خبری آماج خبر ایرانیان در کشور هم استفاده از ظرفیت جوانان را یکی از بخش‌های اصلی و مهم بیانیه گام دوم انقلاب ذکر کرد و گفت: تحقق اهداف این بیانیه راهبردی، تنها از نسل جوان قابل‌انتظار است؛ چراکه جوانان به معنای واقعی پیشران جامعه هستند.

تنو با اشاره به توصیه جدی رئیس‌جمهور برای توجه به جوانان، گفت: نگاه تخصص محور و فرهیختگی نسل جوان همان چیزی است که امروز به آن نیاز داریم و بر این اساس، حضور جوانان مطالبه گر در عرصه‌های مختلف استان را به‌طورجدی دنبال خواهیم کرد.

او گفت: شناسایی ظرفیت‌های استان های کشور ضروری است با توجه به ظرفیت بالای که سطح کشور داریم در بخش‌های مختلف شناسایی و فعال کردن آن‌ها ضروری است و باید از همه توانمندی‌های جوانان این کشور استفاده شود تا گامی در زمینه توسعه نسل نوجوانان و جوانان کشور برداشته شود و ما تمام توان خود را برای حمایت از جوانان موفق و مدیران جوان بوشهری به کارخواهیم بست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122