تاریخ انتشار : دوشنبه 20 تیر 1401 - 21:48
2001 بازدید
کد خبر : 1639

انتخاب مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهمئی بعداز ۱۰ماه بلاتکلیفی

انتخاب مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهمئی بعداز ۱۰ماه بلاتکلیفی

آفتاب زاگرس، یک منبع آگاه از تعیین و انتصاب مدیر جدیداداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی پس از کش ‌و‌قوس های فراوان در آینده نزدیک خبر داد. اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهمئی از تاریخ ۱مهر ۱۴۰۰ بعد از پایان ماموریت آقای جهانشاد طاعتی پور رئیس این اداره تا کنون نزدیک به ۱۰ماه بدون مدیر

آفتاب زاگرس، یک منبع آگاه از تعیین و انتصاب مدیر جدیداداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی پس از کش ‌و‌قوس های فراوان در آینده نزدیک خبر داد. اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهمئی از تاریخ ۱مهر ۱۴۰۰ بعد از پایان ماموریت آقای جهانشاد طاعتی پور رئیس این اداره تا کنون نزدیک به ۱۰ماه بدون مدیر وتنها توسط یکی از کارمندان این اداره بدون هیچ حکمی با وجود اطلاع فرماندارشهرستان،مدیرکل وسایر دستگاه ها امنیتی وبازرسی مبنی بر بلاتکلیف بودن مدیریت این اداره مدیریت می شد.

این منبع آگاه گفت؛در این گیر ودار فشارهای سیاسی، مدیرکل فرهنگ وارشاد از پستوهای وزارت فرهنگ‌وارشاد یکی از کارکنان که دیر زمانی خدمتگزار دفتر یکی از کارشناسان ارشد وزارت ارشاد ودارای التزام عملی به سید محمد موحد نماینده حامیان خود در شهرستان های چهارگانه بود بعنوان رئیس اداره بهمئی انتخاب و تودیع معارفه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است در این مدت ۱۰ماه این اداره توسط یکی از کارمندان رسمی آن بنام امیر مسلمی نیا دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته زبان وادبیات فارسی،سابقه بیش از ۱۱سال کار در این اداره و۱۳ماه سرپرستی از ۱مهر۹۷تاآبان ۱۳۹۸ و۱۰سال سابقه تدریس در دانشگاه های استان وهمچنین دارای مقالات متعدد علمی واز حامیان دولت مردمی آیت الله رئیسی مدیریت می شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122