تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1400 - 17:09
902 بازدید
کد خبر : 274

دلیل نایاب شدن سیمان در شهرستان بهمئی چیست ؟

دلیل نایاب شدن سیمان در شهرستان بهمئی چیست ؟
ئیس اتاق اصناف شهرستان بهمئی به دلایل 5 گانه نایاب شدن سیمان در شهرستان بهمئی اشاره کرد.خداخواست جهانیانی در خصوص گرانی‌های چند روز اخیر سیمان و گلایه های مردم در شهرستان بهمئی گفت: عامل اصلی گرانی سیمان طی روزهای اخیر عرضه سیمان و خرید و فروش آن در بورس است.

آفتاب زاگرس؛رئیس اتاق اصناف شهرستان بهمئی به دلایل ۵ گانه نایاب شدن سیمان در شهرستان بهمئی اشاره کرد.خداخواست جهانیانی در خصوص گرانی‌های چند روز اخیر سیمان و گلایه های مردم در شهرستان بهمئی گفت: عامل اصلی گرانی سیمان طی روزهای اخیر عرضه سیمان و خرید و فروش آن در بورس است.

وی ادامه داد : به دلیل قیمت گذاری روزانه در بورس و فروش آن در بالاترین قیمت، طبیعتاً سیمان به صورت روزانه گران می شود.

جهانیانی گفت: از دیگر مشکلات عمده و اساسی گرانی‌های اخیر سیمان با توجه به اینکه شهرستان بهمئی سیمان مورد نیاز خود را از شرکت سیمان بهبهان تامین می‌کند و این شرکت با توجه به بومی نگری اقدام به توزیع سیمان می‌کند لذا بخش عمده ای از سیمان تولیدی خود را در شهرستان بهبهان توزیع می‌کند و مازاد سیمان خود را به شهرستان بهمئی تحویل می‌دهد و همین امر باعث کمبود سیمان و گرانی آن در شهرستان بهمئی شده است.

وی گفت: یکی دیگر از عوامل و ایرادات مهم و اساسی کمبود سیمان در بهمئی عدم همکاری شرکت سیمان بهبهان است.

جهانیانی ادامه داد: عاملیت فروش سیمان در بهمئی سیمان را به صورت اینترنتی از شرکت سیمان بهبهان خریداری و وجه را پرداخت می‌کند، اما گاهاً ۲ تا ۳ هفته طول می‌کشد تا شرکت سیمان بهبهان، سیمان را بارگیری و به خریدار تحویل دهد و همین امر یکی از عوامل کمبود سیمان در شهرستان بهمئی می شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بهمئی افزود: از دیگر مشکلات می توان به موضوع نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال و افزایش ساخت و ساز در شهرستان و افزایش تقاضا و کمبود عرضه سیمان اشاره کرد، که این خود عامل دیگری برای کمبود سیمان می باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: سیمانی که توسط عاملیت فروش در شهرستان بهمئی توزیع می شود اغلب برای ساخت و سازهای بزرگ ارسال می شود و همین امر باعث می شود ساخت و سازهای کوچک و خانه های مسکونی دچار کمبود سیمان و گاها تعطیلی ساخت و ساز آنها شود.

جهانیانی در خصوص افزایش شدید قیمت سیمان در شهرستان بهمئی گفت: قیمت سیمان با کرایه بار از درب کارخانه ۴۳ هزار تومان خریداری می شود و در شهرستان بهمئی به قیمت حدود ۴۷ هزار تومان به فروش می‌رسد و گرانی اصلی توسط خود کارخانه سیمان بهبهان اتفاق می افتد.

وی در خصوص رفع مشکل کمبود سیمان در شهرستان بهمئی گفت: در تماسی که با مدیرعامل شرکت سیمان بهبهان به عمل آمد، قول همکاری و مساعدت دادند و امیدوار هستیم به زودی مشکل کمبود سیمان در شهرستان بهمئی برطرف شود.

جهانیانی خاطرنشان کرد: لازم است نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان بهمئی، تدابیری بیاندیشند تا این مشکل برای همیشه برطرف شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122