تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 - 11:13
117 بازدید
کد خبر : 5052

دلیل پررنگ حضور کاندیدا در مناطق بهمئی

دلیل پررنگ حضور کاندیدا در مناطق بهمئی

آفتاب زاگرس؛ حیات لایقی پور کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مردم چند روستا در دیشموک دیدار کرد.وی که یک فعال فرهنگی است در روزهای تعطیل پنجشنبه و جمعه ضمن دیدار با جوانان روستای زادگاهش در چندین روستا از منطقه حضور یافت و پای درد دل مردم ساده دل نشست و صمیمانه با

آفتاب زاگرس؛ حیات لایقی پور کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مردم چند روستا در دیشموک دیدار کرد.وی که یک فعال فرهنگی است در روزهای تعطیل پنجشنبه و جمعه ضمن دیدار با جوانان روستای زادگاهش در چندین روستا از منطقه حضور یافت و پای درد دل مردم ساده دل نشست و صمیمانه با آنها به گفتگو پرداخت.

حیات لایقی پور بعد از نشست های متعدد و صمیمانه در نشستی که با جوانان لاوه داشت گفت: با توجه به اظهارات مردم مدتی است که حضور سبز و فعال نامزد های انتخاباتی در دو حوزه بهمئی سردسیر و گرمسیر به گونه ای است که روستاهای این دو منطقه هر نیم ساعت میزبان یک نامزد انتخاباتی می باشد که این مسأله واقعا جای تأمل دارد.

لایقی نامزد دوازدهمین دوره انتخاباتی مجلس شورای اسلامی حضور گسترده نامزده های انتخاباتی در این دو منطقه را به فال نیک گرفت و گفت : ولی من نمیدانم چرا اکثر نامزدهای انتخاباتی در آغاز کار از این دو منطقه محروم نشست های خانگی خود را شروع می کنند با وجود اینکه این دو منطقه مثل سایر مناطق مردمی ساده دل ، صادق و مهمان نواز دارد اما همیشه در محرومیت مانده اند تا جایی که بسیاری از روستاهای این مناطق از امکانات اولیه هم برخوردار نیست.

حیات لایقی به طعنه افزود: اما واقعا جای تشکر دارد از این همه حضور سبز و مردمیِ مردهایی که کوتاه مدتی است به فکر مردم محروم این مناطق فرو رفته اند و همگی به این دو منطقه سفر می کنند و از نزدیک و چهره به چهره با مردم صحبت می کنند و می خواهند مشکلات این مردم را حل کنند.

وی در ادامه سخنان کنایه آمیز خود گفت: باید سپاسگزار چنین مردهایی بود که برای عرض تسلیت از تمام روستاها سرکشی و به تمام خانه ها ورود پیدا میکنند . این عزیزان آنقدر دلسوز مردم این دو منطقه هستند که حتی اگر در خانه ای کسی نباشد سعی میکنند آنجا بمانند تا صاحب خانه حاضر شود و از او دلجویی کنند.

لایقی با لبخندی تلخ ادامه داد: درست است که در این چند دوره گذشته فرصتی برای کار کردن برای این روستاها نداشتند اما مردم باید بدانند که چون به آنها قول می دهند حتما به قول خود عمل می کنند و آنها را از امکانات اولیه برخوردار می کنند ولی شاید اندک زمان چهارساله ای طول بکشد تا به قول و وعده های خود جامه عمل بپوشانند لذا مردم عزیز این منطقه نباید نگرانی به دل خود راه دهد.

این نامزد انتخاباتی که از این همه بی مهری به این دو منطقه شده بود ، بغض گلویش را گرفته بود و با کنایه حرف خود را میزد، گفت: مردمی که به احترام چهره های شناخته شده و به عبارتی چهره های مطرح ایل خودشان (که دغدغه شان فقط مردم این منطقه می باشند و اصلا به فکر خود و منافع شخصی خود و استخدام فرزندانشان نیستند و تنها برای بهبهود وضعیت زندگی مردم دوشادوش کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی) با چهره های معصوم و خسته اما لبخندی پر از درد به استقبال مهمانان ناخوانده می روند ، مردمی ساده دل و صادق هستند که متأسفانه فقط و فقط از این ساده دلی و صداقت آنها سالیان متمادی سوءاستفاده می شود و بس.

حیات لایقی در ادامه گفت: مردم عزیز بدانید هر کس پولدارتر است تبلیغاتش هم شلوغ تر و رنگارنگ تر است و این نامزدهایی که با تکیه بر پول پولدارها و با اتکا بر قدرت قدرتمندان به مجلس راه پیدا می کند، او در حقیقت نماینده واقعی توده مردم نیست و ضمن اینکه به فکر جبران خسارت ثروت هزینه شده تبلیغات انتخاباتی است و هیچ وقت به فکر مردم نیست و از همان روز اول هم به دوره بعدی می اندیشد.

لایقی در پایان با اشاره به آیات قرآن و بیانات مقام معظم رهبری از مردم خواست که برای رهایی از وضعیت موجود باید از این تکرار گذر کنند چون تا تغییر نباشد تحولی صورت نمی گیرد و تحول می تواند آبادانی و توسعه به دنبال داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122