تاریخ انتشار : جمعه 24 فروردین 1403 - 16:23
103 بازدید
کد خبر : 5961

رتبه کهگیلویه وبویراحمد در اهدای خون

رتبه کهگیلویه وبویراحمد در اهدای خون

آفتاب زاگرس،سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: کهگیلویه‌و‌بویر‌احمد با نزدیک به ۱۳ درصد رشد اهدای خون در رتبه‌های سوم قرار دارد.بشیر حاجی‌بیگی اظهار کرد: طی سالی که گذشت استان خراسان شمالی با بیش از ۱۶ درصد رشد و استان کهگیلویه‌و‌بویر‌احمد با نزدیک به ۱۳ درصد رشد اهدای خون بعد از استان لرستان، در رتبه‌های دوم و

آفتاب زاگرس،سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: کهگیلویه‌و‌بویر‌احمد با نزدیک به ۱۳ درصد رشد اهدای خون در رتبه‌های سوم قرار دارد.بشیر حاجی‌بیگی اظهار کرد: طی سالی که گذشت استان خراسان شمالی با بیش از ۱۶ درصد رشد و استان کهگیلویه‌و‌بویر‌احمد با نزدیک به ۱۳ درصد رشد اهدای خون بعد از استان لرستان، در رتبه‌های دوم و سوم ایستادند.
سخنگوی سازمان انتقال خون همچنین اعلام کرد: در مدت یاد شده اهدای بانوان بیش از ۴ درصد بود که استان‌های لرستان با نزدیک به ۹ درصد، خراسان شمالی نزدیک به ۸ درصد و سیستان و بلوچستان با بیش از ۷ درصد در این شاخص از سایر استان‌ها پیشی جسته اند.
وی با اشاره به همپوشانی مناسب استان‌ها طی تنش‌های فصلی و موقعیت‌های خاص برای استان‌های مختلف در شبکه ملی خون‌رسانی نیز گفت: پارسال شاخص عملکرد شبکه ملی خون رسانی درمقایسه باسال ۱۴۰۱ بیش از ۱۰ درصد افزایش داشت و ۱۹۴ هزار و ۱۶۸ واحد خون از طریق این شبکه در استان‌های کشور توزیع شد.
حاجی‌بیگی افزود: استان‌های لرستان، خراسان شمالی و قم ضمن برعهده گرفتن بیشترین نقش در این شبکه ملی، در این شاخص نسبت به سال ۱۴۰۱ نیز عملکرد موفق‌تری نشان داده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122