تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1402 - 4:06
313 بازدید
کد خبر : 4055

مشروح نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی+جزئیات

مشروح نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی+جزئیات

به گزارش آفتاب زاگرس، نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی به مناسبت روز پزشک در سالن شبکه بهداشت این شهرستان برگزار گردید. دکتر هاشمی طاهری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی در ابتدای این نشست با تبریک روز پزشک گفت: یکی از مولفه های توسعه یافتگی بحث رسانه است و از


به گزارش آفتاب زاگرس، نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی به مناسبت روز پزشک در سالن شبکه بهداشت این شهرستان برگزار گردید.

دکتر هاشمی طاهری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی در ابتدای این نشست با تبریک روز پزشک گفت: یکی از مولفه های توسعه یافتگی بحث رسانه است و از بزرگترین پیشرفت های یک شهرستان داشتن رسانه های خوب و فعال است.

وی افزود: همه ی خبرنگاران شهرستان دلسوز مردم و شهرستان هستند و ما به عینه این را می بینیم و در خبرها کاملاً مشهود است.

طاهری گفت: پیشگیری یکی از مولفه‌های مهمی است که قبل از درمان باید مد نظر باشد و بیشتر به آن توجه کنیم.

وی در ادامه در مورد بیمارستان گفت: بیمارستان به خوبی دارد به مردم خدمات ارائه می دهد و کمبودهایی هم هست که مطمئنا در تلاشیم که رفته رفته آنها را رفع نماییم.

وی در همین رابطه افزود: از نماینده ی محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار محترم شهرستان که در بحث تکمیل و افتتاح بیمارستان شهرستان نهایت تلاش خود را انجام دادند تشکر می کنم.

طاهری گفت: هم اکنون در منطقه ممبی ۳ پزشک، در منطقه سرآسیاب ۲ پزشک و در رودتلخ یک پزشک به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به مردم شریف این مناطق هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بهمئی ادامه داد: در مورد خدمات دندانپزشکی در مناطق مختلف شهرستان به صورت مستمر در هفته خدمات رسانی می شود.

طاهری گفت: درمانگاه کت هم دارد افتتاح می شود و ان شالله به زودی کار آن را انجام خواهیم داد. وی هم‌چنین افزود :دو اورژانس جاده ای را در دست اقدام داریم .

وی افزود: از زمانی که در این سمت قرار گرفتم تمام تلاشم این بوده که برای این شهرستان کار کنم و از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

طاهری در پایان گفت: از انتقادات سازنده ی شهروندان استقبال می کنم و با دید مثبت به آنها نگاه می کنم و از آنها جهت پیشرفت کاری استفاده خواهم کرد ولی سعی کنیم از تخریب ها و حواشی بپرهیزیم و بیشتر انتقادات مثبت و سازنده نسبت به همدیگر داشته باشیم

گفتنی است در این نشست خبرنگاران دغدغه ها و‌مشکلات حوزه درمان شهرستان بهمئی را با طرح سوالاتی با مدیر شبکه بهداشت و درمان درمیان گذاشته اند

در پایان با اهدا لوح از خبرنگاران تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122