تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 12:32
377 بازدید
کد خبر : 3800

خبرنگاران آفتاب روشنگر و هستی بخش هستند

خبرنگاران آفتاب روشنگر و هستی بخش هستند

آفتاب زاگرس، در عصر هزاره سوم و دهکده ارتباطی نقش رسانه و خبرنگار بسیار با اهمیت است . در اصل ۲۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بیان می شود که : نشریات و مطبوعات در بیان مطالب آزادند مگر اینکه مخل به مبانی اسلام و حقوق عمومی باشد . اهمیت زیاد مطبوعات و رسانه های

آفتاب زاگرس، در عصر هزاره سوم و دهکده ارتباطی نقش رسانه و خبرنگار بسیار با اهمیت است . در اصل ۲۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بیان می شود که : نشریات و مطبوعات در بیان مطالب آزادند مگر اینکه مخل به مبانی اسلام و حقوق عمومی باشد . اهمیت زیاد مطبوعات و رسانه های گروهی در قانون اساسی نشان می دهد که بحث آزادی مطبوعات در نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاه مهمی دارد.درباب اهمیت رسانه و خبرنگار که از ان به عنوان رکن چهارم دموکراسی یاد می شود مکرا گفته شده است که شوربختانه اکثرا آحاد جامعه بطور عام و خاص تر مدیران و مسئولات از سواد رسانه ای مناسبی برخورد نیستند .مدیران و مسئولان باید بدانند که رسانه و خبرنگار در مقابل و روبه رو انها نیستند بلکه در کنار انها برای الام وآمال مردم قلم می زنند مردمی که نجیبانه مهر می وvزند و صبورانه می بخشند .
رسانه ازاد و مسقل رسانه ای قدرتمند است خبرنگاران ازاد و مستقل اسیر ریال و شکم نیستند . هرگاه رسانه ها آزاد و بدون لکنت و عواقب به بیان مطالبات مردم پرداخته ا ند گره ها و مشکلات مردم بر طرف شده است .

خبرنگاری تنها یک شغل نیست بلکه شخصی جریان ساز که ریشه در تاریخ و جریان های تاریخی بشری دارد . زبان خبرنگار گویای وجدان عمومی و بیانش روشن بخش حقیقت و نگاهش چون آفتاب روشنگر و هستی بخش است. خبرنگارانی که با عشق به مردم و مملکت از الام و امال یک ملت می نویسند تا مشکلات به گوش مسئولان رسانده شود بی انکه خودشان، سرشاز از مشکلات حل نشده اند .

۱۷ مرداد در تقویم رسمی کشور به مناسبت شهادت صارمی روز خبرنگار نامگذاری شده است ضمن تبریک به اصحاب رسانه و خبرنکاران عزیر به وِیژه تبریک خدمت خبرنگاران وزین تلاشگر و ساعی و خدوم سایت خبری آفتاب زاگرس برای همه عزیزان عاقبت به خیر و سلامتی و موفقیت ازدرگاه خداوند منان مسئلت دارم./.

فرهاد وفایی
صاحب امتیاز و مدیر مسول سایت خبری تحلیلی آفتاب زاگرس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122