تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 12:35
259 بازدید
کد خبر : 5536

رکورد تاریخی آرا سید محمد موحد محقق می شود؟

رکورد تاریخی آرا  سید محمد موحد محقق می شود؟

آفتاب زاگرس؛مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین آفتاب زاگرس است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.شانس پیروزی سید محمد موحد در حوزه کهگیلویه بزرگ محتمل‌ترین اتفاق انتخاباتی به نظر می‌رسد. در صورت

آفتاب زاگرس؛مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین آفتاب زاگرس است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.شانس پیروزی سید محمد موحد در حوزه کهگیلویه بزرگ محتمل‌ترین اتفاق انتخاباتی به نظر می‌رسد. در صورت پیروزی‌، یک اتفاق تاریخی بزرگ‌تر را با خود به همراه دارد و آن هم ثبت رکورد محبوبیت مردمی یک نماینده در کل حوزه‌های انتخابیه کشور است.استقبال های مهم و تاریخی شهرستان های حوزه چهار گانه و طوایف و نخبگان از سید محمد موحد به حدی است که رقبا وی هم اکنون شکست را پذیرفته اند .هرچند تلاش های منطقه ای(قومی و جریان سیاسی خودی و رقیب) و فرا منطقه ای و حتی بعضا”کشوری برای به زانو زدن موحد در کار است و دشمنان قسم خورده وی تمام تلاش خود را به کار بسته اند اما تاکنون تمام تیرهای آنها به خطا رفته است و مردم حوزه کهگیلویه بزرگ خادم خود را می شناسند و و به ان پشت نخواهند و او را در این اردواگا مهم و تاریخی تنها نخواهند گذاشت .

عدم موضع گیری در تنش های جریانات سیاسی بین اصوگرایان و اصلاح طلبان و تلاش در خط اعتدال و انصاق وی را چهره سیاسی معتدل تبدیل کرده است و همین امر باعث افزایش مقبولیت وی در بین توده مردم و افکار عمومی و دو جریان سیاسی تبدیل نموده است .

به نظر می رسد در این دوره بار دیگر نیزشاهد آرا مهم و تاریخی به سبد محمد موحد خواهیم بود که وی را یگانه دوران خواهد کرد. اخلاق مداری و مردم داری و شخصیت جامع از او سیاستمداری در تراز ملی ساخته است که در همه گوشه و کنار کشور کسی نیست که وی را نشناسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122