تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1402 - 10:31
101 بازدید
کد خبر : 4515

سهم کهگیلویه وبویراحمد از اعتبارات محرومیت زدایی ۲۶۳۰ میلیارد ریال است

سهم کهگیلویه وبویراحمد از اعتبارات محرومیت زدایی ۲۶۳۰ میلیارد ریال است

آفتاب زاگرس؛بررسی و تصویب اعتبارات محرومیت زدایی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با حضور استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، معاونین استاندار،اعضای شورای برنامه‌ریزی و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در استانداری برگزار شد. جهانگیر شاهینی روز پنجشنبه در این رابطه اظهار

آفتاب زاگرس؛بررسی و تصویب اعتبارات محرومیت زدایی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با حضور استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، معاونین استاندار،اعضای شورای برنامه‌ریزی و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در استانداری برگزار شد.

جهانگیر شاهینی روز پنجشنبه در این رابطه اظهار کرد: این میزان اعتبار در بخش‌های راه روستایی و عشایری، آب روستایی، مدارس و مسکن محرومان استان تخصیص خواهد یافت.وی افزود: سهم راه روستایی و عشایری از اعتبارات محرومیت زدایی ۴۵۰ میلیارد ریال، مدارس ۶۶۰ میلیارد ریال و آب روستایی ۶۷۰ میلیارد ریال است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سهم سازمان‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره)و اداره کل بهزیستی برای ساخت مسکن محرومان به ترتیب ۵۱۰ میلیارد ریال و ۳۴۰ میلیارد ریال است.

شاهینی گفت: اولویت توزیع و تخصیص اعتبارات با پروژه‌های نیمه تمام در حوزه محرومیت زدایی است که تا پایان سال ۱۴۰۲ تمام شوند و هیچ پروژه جدیدی تعریف نمی‌شود.

در حاشیه این نشست آئین رونمایی از اسناد توسعه استان همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد این اسناد شامل سند توسعه، نظریه پایه و سند چشم انداز توسعه استان است.

سپس مصوبات کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست به رای گذاشته شد و با تعدادی از طرح‌ها موافقت شد و برخی از طرح‌ها نیز جهت بررسی بیشتر مجددا به دستگاه مربوطه ارجاع داده شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122