تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1402 - 15:37
92 بازدید
کد خبر : 4708

سه محکوم به قصاص در خوزستان به حرمت حضرت زهرا بخشیده شدند

سه محکوم به قصاص در خوزستان به حرمت حضرت زهرا بخشیده شدند

آفتاب زاگرس- رییس کل دادگستری خوزستان گفت: سه محکوم به قصاص در قالب پویش ” به حرمت حضرت زهرا(س) می‌بخشم” در استان بخشیده شدند. به گزارش آفتاب زاگرس به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، علی دهقانی بیان کرد: با وساطت و تلاش کارگروه مشترک صلح و سازش شورای حل اختلاف و اداره کل زندان‌ها،

آفتاب زاگرس- رییس کل دادگستری خوزستان گفت: سه محکوم به قصاص در قالب پویش ” به حرمت حضرت زهرا(س) می‌بخشم” در استان بخشیده شدند.

به گزارش آفتاب زاگرس به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، علی دهقانی بیان کرد: با وساطت و تلاش کارگروه مشترک صلح و سازش شورای حل اختلاف و اداره کل زندان‌ها، اولیای دم به دریافت دیه و بخشش محکومان موافقت کردند.

وی ضمن قدردانی از همراهی سادات، شیوخ، بزرگان، خیران و عشایر استان در ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی گفت: در کنار ترویج فرهنگ صلح و سازش، باید از اقدامات پیشگیرانه در ارتکاب به جرم نیز استفاده کرد.

دهقانی گفت: یکی از راهکارهای پیشگیرانه، ارتقای دانش حقوقی جامعه بوده که وظیفه همه دستگاه‌های متولی به‌ویژه صدا و سیما و سایر رسانه‌های جمعی استان است و نقش چشمگیری در کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی دارد.

به گزارش ایرنا، طبق آمار ارائه شده از دادگستری خوزستان با اقدامات انجام شده طی یکسال اخیر صلح و سازش در پرونده‌های قضایی استان رشد ۵۰۰ درصدی نسبت به سنوات قبل یافته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122