تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 6:15
266 بازدید
کد خبر : 4231

ضرورت انتقال مجاهدت و ایثار دوران دفاع مقدس به نسل جوان /عزت و افتخار ایران اسلامی مدیون خون شهداست

ضرورت انتقال مجاهدت و ایثار دوران دفاع مقدس به نسل جوان /عزت و افتخار ایران اسلامی مدیون خون شهداست

آفتاب زاگرس ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، افزود: آنچه که از خاطرات دوران دفاع مقدس برای ما ماندگار شده، عزت و افتخاری است که به سبب تلاش ها و مجاهدت ها و از خودگذشتگی های آن روزها است و ضرورت

آفتاب زاگرس ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، افزود: آنچه که از خاطرات دوران دفاع مقدس برای ما ماندگار شده، عزت و افتخاری است که به سبب تلاش ها و مجاهدت ها و از خودگذشتگی های آن روزها است و ضرورت دارد این ایثار و مجاهدت ها را به نسل نوجوان و جوان انتقال دهیم.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد با اشاره به خاطراتی از زمان جنگ و دفاع مقدس اظهار کرد: آموزه های دینی بوده است که رزمندگان با آن جنگ و دفاع مقدس را به شکل بی‌نظیری اداره کردند و ارزش دفاع مقدس و انباشته های ما و آن چیزی که امروز ملت ایران را سربلند در دنیا نمایش می دهد در واقع نگاه عرفانی به این آموزه های دینی است.

وی ادامه داد: ایالات متحده امریکا پس از شکست در دوران دفاع مقدس همواره در مقابل نگاه انقلابی ملت ایران قرار داشته و سعی کرده است در مقابل ما بایستد و آن چیزی که امروز ما را در مقابل آمریکا مصون می دارد حفظ این نگاه انقلابی و دینی است.

وی همچنین با اشاره به سخنان امام(ره) در مورد بسیج خاطرنشان کرد: بسیج جهان اسلام هم اکنون شکل گرفته و از تمام نقاط جهان از افغانستان تا سوریه و لبنان در مقابل استکبار جهانی و آمریکا ایستادگی می کند.

غلامی نژاد همچنین با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا خاطرنشان کرد: اقدامات آمریکا از جمله جعل اخبار و تحریم ها و فشارهای اقتصادی با هدف برهم زدن اذهان عمومی و ناامید کردن ملت شریف ایران از تفکر انقلابی و دینی است.

وی افزود: راه‌ حل مقابله با این اقدامات اتحاد، ایمان به خداوند و توجه به راهنمایی های رهبر انقلاب و آموزه های دینی است.

غلامی نژاد بیان کرد: در جنگ تحمیلی رزمندگان و مردم انقلابی ایران با تمام توان پای دفاع از انقلاب برای دفاع از ارزش های جمهوری اسلامی که با رای اکثریت ملت ایران روی کار آمده بود، ایستادند و نگذاشتند وجبی از این خاک به دست دشمن بیفتد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی از اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد و گفت: ۵ کارگروه دفاع مقدس در این شهرستان، مناطق مختلف و مراکز بخش‌ها برای تدوین ویژه برنامه‌های این هفته تشکیل شد تا برنامه‌ها با کیفیت بهتر و رعایت شیوه نامه‌ها به خوبی اجرا شود.

غلامی نژاد افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین است که بصورت متمرکز در سطح استان و این شهرستان با حضور آحاد بسیجیان و گروه‌های جهادی، حافظان امنیت، سلامت و اقشار جوانان و دانش آموزان در روز پنجم مهرماه اجرا خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به مهم ترین برنامه ها گفت: بزرگداشت روز ایثار، تجلیل از خانواده معزز شهدا و جانبازان، دیدار از جانبازان، تجلیل از پیشکسوتان افتخارآفرین دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدا در مناطق مختلف، گرامیداشت حماسه عملیات‌های دفاع مقدس، پاسداشت سربازان، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، بزرگداشت شهدای سلامت، تجلیل از مدافعان سلامت، حضور در نماز‌های جمعه، تجلیل از نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس، تبیین نقش علم و فناوری در تقویت اقتدار ملی و دفاعی در پرتو ولایت مداری جوانان، تبیین نقش ولایت و رهبری در حماسه دفاع مقدس، محافل خاطره گویی و روایت گری از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122