تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 - 15:29
575 بازدید
کد خبر : 2855

مراسم تجلیل از خانوادهای شهدای امور تربیتی ،معاونین و مشاورین مدارس بهمئی

مراسم تجلیل از خانوادهای شهدای امور تربیتی ،معاونین و مشاورین  مدارس بهمئی

آفتاب زاگرس؛صبح امروز مراسم تجلیل از خانواده های شهدای امور تربیتی معاونین و مشاورین مدارس شهرستان بهمئی با حضور معاون پرورشی اداره کل اموزش و وپرورش کهگیلویه وبویراحمد، مسئولین شهرستانی و معاونین و مشاورین در سالن اداره ارشاد برگزار شد . در ابتدایی این همایش مدیر اموزش و پرورش بهمئی ضمن تبریک روز تربیتی و

آفتاب زاگرس؛صبح امروز مراسم تجلیل از خانواده های شهدای امور تربیتی معاونین و مشاورین مدارس شهرستان بهمئی با حضور معاون پرورشی اداره کل اموزش و وپرورش کهگیلویه وبویراحمد، مسئولین شهرستانی و معاونین و مشاورین در سالن اداره ارشاد برگزار شد . در ابتدایی این همایش مدیر اموزش و پرورش بهمئی ضمن تبریک روز تربیتی و اعیاد شعبانیه گفت: اقدامات خوبی در سطح شهرستان بهمئی صورت گرفته است و به عینه می توان شاهد رشد چشمگیر فعالیت های د رحوزه آموزشی و تربیتی مدارس بهمئی بود .فرح بخش گفت: انتطار داریم خانه معلم در سطح شهرستان بهمئی برای رفاه معلمین گرامی ایجاد شود .

فرماندار بهمئی در این همایش گفت :حقیقتا تیم مدیریتی آموزش و پرورش شهرستان بهمئی یک تیم و منسجم و جهادی و پای گاری است و الحق مدیر جوان ان توانسته است تحولات و اقدامات خوبی در این اداره ایجاد کند که جای تشکر و خداقوت به ایشان معاونین و معلمان دارد .

معاون پرورشی اداره کل اموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت : تربیت و پرورش اهمیت بسیاری دارد . دشمنان قسم خورده ایران اسلامی دانش اموزان و جوانان ما را هدف خود قرار دادند . قشقایی گفت : رسالت سنگینی بر دوش مربیان و معلمان است تا برنامه ها و اهداف دشمنان ایران اسلامی را برای دانش اموزان تشریح کنند و جامعه را ایمن سازند .

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت : ما اگر خودشناسی و خدا شناسی و توحید شناسی را به دانش آموزان یاد بدهیم بسیاری از اسیب های جامعه کاهش پیدا خواهد کرد .حاج اقای صلواتی از نقش مهم مربیان در اموزش و پرورش گفت و خواستار اهتمام بیشتر و به روز بودن این قشر زحمت کش شد.

شعبان بهمئی به عنوان پیشکسوت حوزه جهاد و تربیت در این همایش یاد و خاطره همه مربیان را گرامی داشت وی گفت : شهرستان بهمئی نسبت به جمعیت مقام اول در عرصه جهاد و شهادت و دفاع از استقلال و سرزمین و اسلام را دارد. این آزاده دفاع مقدس گفت : شهرستان بهمئی مردمی متدین و مبارز هستند و شایسته بهترین خدمات می باشند.

برنامه های متنوعی در این همایش برگزار شد .اجرای سرود و کنفرانس نهج البلاغه توسط خانم جاور ی از اهم این برنامه ها بود .

در پایان از خانوادهای شهدای حوزه تربیتی ( جهان نژاد و ورزنده) و معاونین و مربیان و مشاورین مدارس بهمئی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زهرا چهارشنبه , ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

عکسا چرا اینطوری گرفته شده؟
یکم دقت و حساسیت داشته باشید

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122