تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مرداد 1401 - 11:18
1204 بازدید
کد خبر : 1738

مشاور قالیباف به بخش ممبی شهرستان بهمئی سفرکرد+جزئیات

مشاور قالیباف به بخش ممبی شهرستان بهمئی سفرکرد+جزئیات

آفتاب زاگرس؛مشاور جهادی قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه خود به همراهی مسئولان شهرستان بهمئی به منطقه محروم بخش ممبی از نزدیک با اهالی این بخش گفتگو کرده و از مشکلات آنها آگاه شد. مهرداد کریمی در این دیدارها پای درد دل های مردم این روستا نشست و گفت: حضور مسئولان در

آفتاب زاگرس؛مشاور جهادی قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه خود به همراهی مسئولان شهرستان بهمئی به منطقه محروم بخش ممبی از نزدیک با اهالی این بخش گفتگو کرده و از مشکلات آنها آگاه شد.
مهرداد کریمی در این دیدارها پای درد دل های مردم این روستا نشست و گفت: حضور مسئولان در روستاها و بررسی مشکلات روستائیان از نزدیک موجب دلگرمی مردم خواهد شد و تداوم این موضوع می‌تواند تا حد زیادی موانع را مرتفع نماید.
وی تصریح کرد: با پیگیری های نماینده کهگیلویه و بنا به دستور قالیباف به این شهرستان امده است و از نزدیک پیگیر مشکلات خواهد بود.
کریمی گفت: تمامی مشکلات را به اطلاع جناب دکتر قالیباف می رسانم و با تمام وجود مشکلات این مناطق محروم را پیگیری خواهم کرد.
مشاور جهادی دکتر قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در این سفر بسته های معیشتی، پوشاک، کفش، اسباب بازی و … به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان به اهال روستاهای این بخش اهدا شد.
وی با اشاره به شناسایی مناطق محروم و محرومیت‌زدایی شهرستان بیان داشت: این گروه جهادی قصد دارد بحث زیر سازی و تجهیزات مدارس را بزودی حل کند.
مشاور جهادی دکتر قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روستائیان عمده مشکلات خود را، نبود آب شرب، جاده ارتباطی، نبود برق و … عنوان کردند و خواستار برطرف شدن این مشکلات از سوی مسئولان مربوطه شدند.
فرماندار شهرستان بهمئی هم در این سفر گفت: مشکلات روستاهای شهرستان بسیار زیاد هستند.
علی محمدی افزود: با حضور نماینده دکتر قالیباف برخی از مشکلات شهرستان و بخش های مرکزی سرآسیاب و ممبی را مورد برسی قرار دادیم.
وی ادامه داد: مشکل اصلی و اساسی این شهرستان این است که با وجود ۸۰ حلقه چاه نفتی در این شهرستان اما برای استخدامی این جوانان را غیر بومی می خوانند.
محمدی خطاب به مشاور رئیس مجلس گفت: انتظار ویژه ای از ایشان داریم که نگاه ویژه ای به شهرستان بهمئی داشته باشد و این شهرستان را از محرومیت نجات بدهد.گفته می‌شود: معیشت، آسفالت معابر عمومی، تامین اعتبار، پروژه راه، ضعف در موضوعات بهداشتی و خانه‌بهداشت روستاها، مکانها و مجموعه های ورزشی، بهسازی جاده‌ها و‌ تجهیز مدارس، کمبود امکانات رفاهی و خدماتی از جمله مهم‌ترین مشکلات مردم شهرستان بود فرماندار با معرفی به مهردادکریمی و تماس ایشان با مدیران کل استان موارد را پیگیری خواهند کرد.
همچنین قرار شد که فرماندار مشکلات تمامی حوزه‌های مختلف شهرستان را به صورت طبقه‌بندی شده آماده و به مشاور جهادی انتقال داده تا در سفر رئیس مجلس به استان دستورات و تمهیدات لازم داده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122