تاریخ انتشار : شنبه 11 تیر 1401 - 11:30
912 بازدید
کد خبر : 1576

مهمترین ظرفیت جوانان شهرستان «دیر» استعدادهای بی‌نظیر و مطالبه‌گری آنها است

مهمترین ظرفیت جوانان شهرستان  «دیر» استعدادهای بی‌نظیر و مطالبه‌گری آنها است

آفتاب زاگرس؛مشاور امور جوانان استاندار بوشهرگفت : مطالبه‌گری و استعداد‌های پرورش یافته جوانان شهرستان «دیر» نشان دهنده آینده‌ای روشن است برای استان بوشهر است. در نشستی که با حضور مشاور امور جوانان استاندار بوشهر، مسئول استانی سمن جوانان، مسئول و اعضای سمن جوانان شهرستان دیر و برخی جوانان فعال شهرستان «دیر» برگزار گردید، معاون استاندار

آفتاب زاگرس؛مشاور امور جوانان استاندار بوشهرگفت : مطالبه‌گری و استعداد‌های پرورش یافته جوانان شهرستان «دیر» نشان دهنده آینده‌ای روشن است برای استان بوشهر است.

در نشستی که با حضور مشاور امور جوانان استاندار بوشهر، مسئول استانی سمن جوانان، مسئول و اعضای سمن جوانان شهرستان دیر و برخی جوانان فعال شهرستان «دیر» برگزار گردید، معاون استاندار بوشهر اظهار داشت: خودباوری و شکوفایی استعدادها و ظرفیت های درونی زمینه پیشرفت جوانان را حتی در سطح ملی ممکن می سازد.

علیرضا تقوی نیا افزود: بلند پایه‌ترین مسئولان استان، دیری ها هستند مانند مدیر کل بهزیستی، مدیر کل آموزش و پرورش و… که وجود این افراد نشان از راهی است که جوانان می‌توانند با اطمینان در آن قدم بگذارند و با اعتماد به نفس و تکیه بر ظرفیت خود در مطالبه گری پیش قدم شوند و حق شهر خود را بگیرند.

وی به وجود نابرابری در دنیا اشاره کرد و گفت: در دنیا نابرابری های زیادی وجود دارد اما راه رهایی آن این است که قوی باشیم و برای پیشرفت و قدرت کشور تلاش کنیم همانطور که مقام معظم رهبری فرمود دشمن تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا با رسانه های خود حس ناامیدی را به مردم القا کند.

مشاور امور جوانان استاندار بوشهر ادامه داد: آمادگی کامل خود را برای حمایت از جوانان مستعد اعلام می‌دارم و حامی آنان برای معرفی به مسئولان مربوطه برای استفاده از ظرفیت های آنان می باشم و با وجود مطالبه گری جوانان دیری آینده ای روشن در انتظار استان و کشور ما خواهد بود.

مسئول پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر بیان کرد: ما در سمن جوانان به دنبال معرفی جوانان و دانش آموزان مستعد و دارای ظرفیت هستیم که استعدادیابی جوانان و نوجوانان یکی از اهداف پایگاه خبری سمن جوانان است.

محمدرضا تنو افزود: اکنون پایگاه خبری سمن جوانان ۸۰ نفر عضو دارد و تا اینجای کار ۵۵ جوان نخبه و دارای استعداد در سراسر استان بوشهر به مسئولان معرفی گردیده و انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه های اجرایی برای حمایت از این جوانان نخبه صورت گرفته است.

مدیر سمن جوانان شهرستان دیر با اشاره به استفاده از ظرفیت جوانان و نوجوانان در سمن جوانان گفت: سمن جوانان شهرستان دیر یک ماه است که با حضور ۲۵ نفر از جوانان و نوجوان مستعد کار خود را آغاز کرده است؛ اعضای این پایگاه متشکل از کارشناسان و خبرنگارانی هستند که با مهارت در حوزه کارشناسی خود، امور خبری این پایگاه را بر عهده دارند.

فاطمه مظفری پور عنوان داشت: نقطه عطف سمن جوانان شهرستان دیر حضور نوجوانان مطالبه‌گر در کنار جوانان مستعد است؛ استفاده ما از جوان و نوجوان در این پایگاه زمینه را برای رشد، پیشرفت و موقعیت های شغلی آنها فراهم می آورد، در پایگاه خبری سمن جوانان شهرستان دیر تا مدتی دیگر پایگاه اطلاعاتی نخبگانی را تشکیل خواهیم داد که نتیجه آن دیده شدن هر چه بیشتر ظرفیت های این شهرستان است.

در ادامه این جلسه اعضای سمن جوانان شهرستان دیر و دیگر جوانان فعال این شهرستان به مطالبه‌گری در خصوص ظرفیت‌ها و مشکلات موجود در حوزه‌های هنری، ورزشی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و… پرداختند و معاون امور جوانان استاندار بوشهر پس از شنیدن مطالبات از رسیدگی به این مشکلات خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122