تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اسفند 1401 - 13:30
729 بازدید
کد خبر : 2777

نشست مجمع سلامت شهرستان بهمئی برگزار شد+جزییات و تصاویر

نشست مجمع سلامت شهرستان بهمئی برگزار شد+جزییات و تصاویر

آفتاب زاگرس ،همایش پنجمین نشست مجمع سلامت شهرستان بهمئی با شعار جوانی جمعیت پویایی و بالندگی توسعه پایدار و طرح تعالی و عدالت،در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.همایش با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری سید بهنام ادیبی آغاز شد سپس سرود مقدس جمهوری اسلامی نواخته شد. در ابتدای

آفتاب زاگرس ،همایش پنجمین نشست مجمع سلامت شهرستان بهمئی با شعار جوانی جمعیت پویایی و بالندگی توسعه پایدار و طرح تعالی و عدالت،در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.همایش با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری سید بهنام ادیبی آغاز شد سپس سرود مقدس جمهوری اسلامی نواخته شد. در ابتدای همایش مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی ضمن عرض خیر مقدم به گزارش عملکرد حوزه تحت امر خود پرداخت.دکتر طاهری درباب اهمیت جوانی جمعیت گفت:متاسفانه نرخ رشد و‌موالید در کشور بسیار پایین آمده است و زنگ خطر به صدا در آمد. وی افزود: جمعیت و نیروی انسانی از مولفه های مهم امنیتی و سیاسی و اقتصادی و علمی برخورد است امید است که با برنامه ریزی مناسب بتوان در حوزه جمعیت به یک شاخص خوبی برسیم.دکتر طاهری در بحث بیمارستان بهمئی باید گفت که پیشرفت آن ۱۰۰درصد است و برای افتتاح رسمی آن درگیر رفع جزییات و برخی مشکلات جزیی هستیم.مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی از همه کسانی که در بحث احداث بیمارستان همکاری کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.
وی ادامه داد:در بحث اهدای خون با همکاری انتقال خون بهبهان و برایاسایش شهروندان در سطح شهرستان به خون گیری مبادرت می شود.اعزام پزشکان به مناطق دور افتاده ،بر دایی چادر سلامت ،سرکشی از خانواده شهدا ،حضور متخصصین (قلب،کودک،داخلی و رادیو لوزی) در سطح شهرستان،واکسیناسیون کرونا و…از اهم اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان است.
کتر طاهری اهم مشکلان شهرستان را در بحث کلر زنی منبع و‌مخزن آب و کشتارگاه غیر مجاز دانست و خواستار ایجاد کارگروهی برای رفع این مشکلات شد.

فرماندار بهمئی در این همایش گفت: در بحث احداث بیمارستان در دولت جدید یک حرکت به معنی واقعی کلمه جهادی صورت گرفت.محمدی افزود :تا سال ۱۴۰۰ پیشرفت فیزیکی بیمارستان تنها ۶۰درصد بود که با توجه به مشکل مردم و دغدغه ریس جمهور، استاندار محترم خوشبختانه این پروژه آماده افتتاح رسمی است.فرماندار بهمئی ادامه داد:با توجه به اینکه این پروژه مهم و حیاتی است ان شالله با حضور رییس جمهور یا یکی از وزرای محترم دولت این پروژه افتتاح رسمی خواهد شد.محمدی در پایان از زحمات همه کسانی که در این پروژه همکاری کردند تشکر کرد.فرماندار بهمئی نیز از اصحاب رسانه که همیشه یار و مددکار مسولین و زبان گویای مردم هست تشکر ویژه کردند.

در ادامه این جلسه یکی از بازنشستگان شبکه بهداشت شهرستان بهمئی به ارایه مشکلات حوزه خود پرداخت و خواستار راه اندازی دفتر بازنشستگان این شبکه در سطح شهرستان شد.حیدر محمدی نیز خواستار رفع بعضی از مشکلات و مزایای شد.وی یاد و خاطره شهید هوشنگ خوب و فرزند برومندش و همه خادمان سلامت شهرستان که اکنون در بین ما نیست را گرامی داشتند.

در ادامه همایش دکتر سید علی موسوی زاده به ایراد سخنرانی پرداخت.
وی گفت متاسفانه استان ما سیاست زده است و فاقد سیاست ها و راهبرد در سطح استان و مبتلا به روزمرگی شدیم. این استاد دانشگاه افزود ،: جامعه‌ای که می خواهد پیشرفت کند می بایست راهبرد و افق۲۰ساله داشته باشد.
وی گفت ما از خیرین می خواهیم به کارهای سوق پیدا کنید که سیستم دولتی نتواند آنها را حل کندخصوصا در حوزه زیر بنایی سرمایه گذاری کنند.موسوی زاده گفت:عدالت افقی در حوزه سلامت کشور اتفاق افتاد و لی متاسفانه عدالت عموی اتفاق نیفتد که نیازمند برنامه در این حوزه مهم هستیم و با اشاره به اینکه عدالت در سطح استان رعایت نمی شود شاهدیم که۹۹درصد هزینه های پژوهش در یک شهرستان هزینه می شود.موسوی زاده کفت،۷۵درصد درحوزه سلامت همکاری بین بخشی است که نقش سازمان ها و سایر ارگانها در این حوزه بالاست .

در ادامه اجرای موسیقی شاد برگزار شد .

در پایان این همایش بیانیه مجمع سلامت شهرستان بهمئی قرایت و‌هم چنین با اهدای لوح تقدیر از خادمین و رابطین حوزه سلامت تجلیل شد.

نویسنده خبر فرهاد وفایی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122