تاریخ انتشار : یکشنبه 21 خرداد 1402 - 12:26
319 بازدید
کد خبر : 3443

واریز یک هزار و نهصد میلیارد تومان حق الایندگی به حساب شهرداری ها خوزستان

واریز یک هزار و نهصد میلیارد تومان حق الایندگی به حساب شهرداری ها خوزستان

آفتاب زاگرس به نقل از ایسنا، نایب رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به واریز حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بابت عوارض حق آلایندگی به حساب شهرداری اهواز، گفت: قطعا این مبلغ نیز مانند مرحله نخست عوارض آلایندگی در حوزه عمرانی هزینه می‌شود. حجت‌الله زارع‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به واریز دومین مرحله عوارض

آفتاب زاگرس به نقل از ایسنا، نایب رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به واریز حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بابت عوارض حق آلایندگی به حساب شهرداری اهواز، گفت: قطعا این مبلغ نیز مانند مرحله نخست عوارض آلایندگی در حوزه عمرانی هزینه می‌شود.

حجت‌الله زارع‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به واریز دومین مرحله عوارض آلایندگی به حساب شهرداری‌ها اظهار کرد: میزان بدهی صنایع بابت عوارض آلایندگی به خوزستان با احتساب جرایم ۳۰ هزار میلیارد تومان است که اخیرا گویا اداره‌کل امور مالیاتی دومین مرحله واریز عوارض آلایندگی به میزان حدود یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان را اجراییه کشیده‌اند که حدود ۳۰۰ میلیارد تومان سهم شهرداری اهواز بوده که این مبلغ به حساب شهرداری اهواز واریز شده است.وی افزود: شهرداری‌های مشمول عوراض آلایندگی بر اساس جمعیت و میزان تحت تاثیر قرار گرفتن آلایندگی، سهم خود را دریافت می‌کنند.نایب رئیس شورای شهر اهواز گفت: قطعا این مبلغ نیز مانند مرحله نخست عوارض آلایندگی در حوزه عمرانی هزینه می‌شود.زارع‌زاده با اشاره به صحبت‌های مطرح شده در خصوص هزینه یک هزار میلیارد تومان حق آلایندگی در دوره نخست، افزود: امروز آن یک هزار میلیارد تومان دلسوز و صاحب پیدا کرده است؛ آقایانی که امروز مدعی یک هزار میلیارد تومان قبلی هستند بیایند بگویند آن‌ها برای اهواز چه کاری کرده‌اند و چند گره از گره‌های این شهر را باز کرده‌اند؟ اگر آن‌ها بگویند چه کار کرده‌اند ما هم می‌گوییم این یک هزار میلیارد تومان را چه کار کردیم.

وی عنوان کرد: کسی که مدعی است شهرداری اهواز آن یک هزار میلیارد تومان را خورده و برده است، مستند بگوید به تناسب مسئولیت خود چه کاری کرده و چه گرهی از مشکلات عدیده شهر را باز کردند؟ شهرداری اهواز هم مشخص است یک هزار میلیارد تومان قبلی را چه کار کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122