تاریخ انتشار : دوشنبه 1 فروردین 1401 - 6:42
959 بازدید
کد خبر : 408

پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش بهمئی به مناسبت سال نو

پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش  بهمئی به مناسبت سال نو

آفتاب زاگرس،مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با ارسال پیامی سال نو را به همکاران فرهنگی و عموم جامعه تبریک گفت . به گزارش روابط عمومی و واحد اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهرستان بهمئی ، غلامعلی مویدی طی پیامی عید باستانی نوروز را به همکاران فرهنگی و عموم جامعه تبریک و تهنیت گفت. در

آفتاب زاگرس،مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با ارسال پیامی سال نو را به همکاران فرهنگی و عموم جامعه تبریک گفت .
به گزارش روابط عمومی و واحد اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهرستان بهمئی ، غلامعلی مویدی طی پیامی عید باستانی نوروز را به همکاران فرهنگی و عموم جامعه تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام آمده است: «خداوند منان را سپاسگزاریم که در سایه الطاف بیکرانش فرصت تجربه سال جدید دیگری را بر ما ارزانی داشت تا با الهام از آنچه گذشت، گام در مسیر آینده بگذاریم.

فرارسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار، کردار و تصمیم های نو است و حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت همواره یادآور تحول به مراحل نیکوتر و برتر است.

با عرض تبریک و شادباش فرا رسیدن سال نو، افتخار دارد بدینوسیله از تلاش، همدلی و همراهی یکایک همکاران فرهنگی عزیزم ، مدیران مدارس،راهبران اموزشی و همکاران ستادی و تمامی اقشار جامعه بالاخص آموزگارانی که همیشه با جان و دل در کلاس های درس و محل کار خود حاضر بوده اند و با جان و دل حتی در چندسال اخیر که کرونا برسر زندگی انسان ها سایه افکند اما با تلاش و جدیت کار کردند و چیزی فروگزار نکردند تشکر و قدردانی نموده و از درگاه حضرت احدیت برای شما عزیزان و خانواده محترمتان فردایی روشن، بهروزی و توفیق روز افزون آرزو نمایم.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122