تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1402 - 17:39
106 بازدید
کد خبر : 4859

پیام رئیس شورای شهر لیکک به مناسبت حادثه تروریستی کرمان

پیام رئیس شورای شهر لیکک به مناسبت حادثه تروریستی کرمان

آفتاب زاگرس؛ در پی حادثه تروریستی در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانیدر مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان که منجر به ۹۵ تن شهید و۱۷۴ زخمی شد رئیس شورای شهر لیکک پیام تسلیتی صادر کردند متن پیام به شرح زیر است . بسم الله الرحمن الرحیم شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در جوار گلزار

آفتاب زاگرس؛ در پی حادثه تروریستی در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانیدر مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان که منجر به ۹۵ تن شهید و۱۷۴ زخمی شد رئیس شورای شهر لیکک پیام تسلیتی صادر کردند متن پیام به شرح زیر است .

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در جوار گلزار شهدای کرمان ، بار دیگر نیات پلید و زبونی دشمنان ملت ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله) فرمودند: «دشمنان از نام سردار سلیمانی هم می ترسند»، خائنان این مرز و بوم خفت و خواری خود را در سالروز عروج ملکوتی و در مسیر زیارت قبر نورانی آن سردار پر افتخار، با فاجعه آمیزی مذبوحانه نشان دادند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به همه‌ی داغدیدگان و ملت شریف ایران، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه رحمت و رضوان الهی و برای مجروحان و مصدومان شفای عاجل و صبر و تسلا را بازماندگان مسالت دارم.

جمشید زکی نژاد
رئیس شوارای اسلامی شهر لیکک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122