تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 16:57
678 بازدید
کد خبر : 2671

کهگیلویه و بویراحمد برفی و بارانی می شود/آماده باش ستاد بحران به دستگاههای

کهگیلویه و بویراحمد برفی و بارانی می شود/آماده باش ستاد بحران به دستگاههای

آفتاب زاگرس،مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی ورود سامانه بارشی به استان هواشناسی هشدار سطح نارنجی صادر کرد و همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران تا پایان این سامانه بارشی که روز جمعه خواهد بود در آماده‌باش قرار داشته باشند. به گزارش راک نیوز،علیرضا نیک‌روز در نشست ستاد مدیریت بحران از ورود

آفتاب زاگرس،مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی ورود سامانه بارشی به استان هواشناسی هشدار سطح نارنجی صادر کرد و همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران تا پایان این سامانه بارشی که روز جمعه خواهد بود در آماده‌باش قرار داشته باشند.
به گزارش راک نیوز،علیرضا نیک‌روز در نشست ستاد مدیریت بحران از ورود سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: سامانه بارشی از فردا دوشنبه وارد استان می‌شود و تا صبح جمعه ادامه دارد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در مدیریت بحران اصل بر پیش‌بینی و پیشگیری است، افزود: در پی ورود سامانه بارشی به استان هواشناسی هشدار سطح نارنجی صادر کرد که همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران تا پایان این سامانه بارشی که روز جمعه خواهد بود در آماده‌باش قرار داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه همه مرخصی‌ها لغو و ماموریت‌ها محدود شود، عنوان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد بحران اعلام آمادگی کردند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری عنوان کرد: طبق اعلام هواشناسی پیک بارشی این سامانه روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه خواهد بود و بارش‌ها در ساعاتی به صورت بارش برف و ساعت دیگر بارش باران خواهد بود، ضمن اینکه بارش‌ها در مناطق کوهستانی به صورت برف است.
نیک‌روز بیان کرد: جاری شدن سیل، بالا آمدن ناگهانی سطح رودخانه‌ها، اختلال در تردد بین شهری، وزش تند باد لحظه‌ای و کولاک از مخاطرات این سامانه بارشی است و پیک بارش برای مناطق شمال غرب و مناطق لنده، قلعه رئیسی، دیشموک، مارگون، لوداب و سرآسیاب یوسفی می باشد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کوهنوردان از صعود به ارتفاعات خودداری کنند، خاطرنشان کرد: راهداری، آب و فاضلاب، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت گاز در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به مردم باشند.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های اورژانس ۱۱۵ گفت: در شرایط نامناسب جوی هفته گذشته نیروهای اورژانس ۱۱۵ توانستند با اعزام بالگرد به منطقه صعب‌العبور رودریش مادر باردار و فرزندش را از مرگ نجات دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122