تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 - 7:57
850 بازدید
کد خبر : 1891

پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

آفتاب زاگرس؛امین درخشان مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمددرپیامی روز خبرنگار راتبریک گفت متن پیام به شرح ذیل هست: بسم الله الرحمن الرحیم جان نباشد جز خبر در آزمون هر که را افزون خبر جانش فزون خبرنگاری توان جلیل به دوش کشیدن امانتی اجتماعی است که وقتی با صلاحیتی حرفه ای در آمیزد تجسد وظیفه

آفتاب زاگرس؛امین درخشان مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمددرپیامی روز خبرنگار راتبریک گفت متن پیام به شرح ذیل هست:

بسم الله الرحمن الرحیم

جان نباشد جز خبر در آزمون
هر که را افزون خبر جانش فزون

خبرنگاری توان جلیل به دوش کشیدن امانتی اجتماعی است که وقتی با صلاحیتی حرفه ای در آمیزد تجسد وظیفه خواهد بود. خبرنگار، قلم دارد و قلم قدر دارد که قدر قلم او در شناخت مرتبه اش نزد آفریدگاراست و غایت قلم ارتباط و پرورش نسل بشریت برای دانستن و آگاهی و برای ترسیم جامعه ای سالم است.
رویکرد جهان امروز ، چه خیر و چه شَرّ محصول اندیشه هایی است که در حیطه علم خود قلم فرسایی نموده اند و همچنان حول این مدار می چرخند که در این بین اهالی فرهیخته قلم خوب می دانند که قلمشان در صراط خیر و شر نقش و سهم بسزایی دارد که همچون شمشیر دو لبه ای هم بر جاودانگی و عروج و تبیین و هم به درماندگی و هبوط دلالت می کند.
ضمن گرامی داشت ۱۷ مرداد، اکنون که روز خبرنگار با عاشورای امام عزیزمان مصادف شد که خونش “با خونبهای حقیقت در یک طراز ایستاد” تا خونش “امضای راستی” باشد، ضمن گرامی داشت یاد خبرنگار شهید، محمود صارمی که با وجدانی بیدار خون پاک خویش را در رسالت خطیر اطلاع رسانی تقدیم اسلام نموده است، این روز بزرگ را تبریک و ارج می گذاریم .

با آرزوی توفیق روزافزون برای اهالی رسانه و خبرنگاران پرتلاش استان کهگیلویه و بویراحمد از خداوند سبحان ، امید است که همچنان یاریگر و زبان گویای مردم در انجام مسوولیت های اجتماعی باشید.

اقتضای جان چو ای دل آگهی است
هر که آگه تر بود جانش قوی است

امین درخشان
مدیرکل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122