تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1402 - 18:12
429 بازدید
کد خبر : 4157

پیشنهاد اضافه شدن ۳ شهرستان در کهگیلویه وبویراحمد+جزئیات

پیشنهاد اضافه شدن ۳ شهرستان در کهگیلویه وبویراحمد+جزئیات

آفتاب زاگرس، معاون سیاسی امنیتی کهکیلویه و بویراحمد از پیشنهاد اضافه شدن ۳ شهرستان و دو بخش به وزارت کشور گفت: یک شهرستان در آستانه نهایی شدن است. سید جواد هاشمی‌مهر اظهار داشت: در بحث تقسیمات کشوری به دلیل پراکندگی زیاد و عدم دسترسی بخش‌های مختلف به مرکز استان، بحث ارتقای برخی مناطق را در

آفتاب زاگرس، معاون سیاسی امنیتی کهکیلویه و بویراحمد از پیشنهاد اضافه شدن ۳ شهرستان و دو بخش به وزارت کشور گفت: یک شهرستان در آستانه نهایی شدن است.

سید جواد هاشمی‌مهر اظهار داشت: در بحث تقسیمات کشوری به دلیل پراکندگی زیاد و عدم دسترسی بخش‌های مختلف به مرکز استان، بحث ارتقای برخی مناطق را در دستور کار قرار دادیم که ۱۳ طرح را به وزارت کشور پیشنهاد دادیم و این نوید را می‌دهیم که ۹۰ درصد طرح‌ها تکمیل شده‌اند و ان‌شاالله از مصوبه هیئت دولت بگذرد.

وی با اشاره به اینکه سه شهرستان و دو بخش داریم، ابراز کرد: یکی از شهرستان‌هایی که پیشنهاد دادیم و هنوز نهایی شده، ایراد‌هایی گرفتند ولی با توجه به پتانسیل‌هایی که دارد پیگیر هستیم که ارتقاء درجه پیدا کند و همچنین تهیه شناسنامه هر شهرستان را داریم که به وزارت کشور ارسال شده است.

هاشمی‌مهر عنوان کرد: در نیمه اول سال ۱۴۰۰ اقدامات ناامن‌کننده‌ای ایجاد شد، عده‌ای با اسلحه و شمشیر و قمه ناامنی ایجاد کرده بودند، اولین کاری که انجام دادیم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بود، و بعد از آن این طرح ادامه پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: از نظر امنیتی جایگاه بسیار خوبی در کشور داریم، تنها موضوعی که در رتبه هفتم کشور قرار داریم مسأله نزاع‌های فردی است که لازم است مردم سطح تحمل و آستانه صبر خود را بالا ببرند تا شاهد نزاع‌های فردی نباشیم.

هاشمی‌مهر افزوذ: هر چقدر از مرکز استان به سمت شهر‌های پیرامونی و کوچک می‌رویم شاهد هستیم که نظام اداری انگونه که باید و شاید رعایت نمی‌شود، و به دلیل پشتوانه‌های قومی که مدیران دارند و اینکه اعتماد و پشتوانه خود را از نماینده می‌گیرند نه از دولت، می‌بینیم که بی‌نظمی‌هایی حاکم می‌شود، چرا چنین چیزی مشاهده می‌شود؟

وی ادامه داد: هر کسی را در این استان پیدا کنید به یک قوم وابسته است، هیچ کسی را نمی‌توانید پیدا کنید که فارغ از قوم و طایفه باشد، تنها رویکردی که می‌توانیم به آن‌امیدوار باشیم این است که کسی را از بیرون بیاوریم که ممکن است نتواند موفق شود.

هاشمی‌مهر یادآور شد: استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به دیگر استان‌ها از نظر نیروی انسانی ظرفیت کمی ندارد، همه افرادی که در خارج از استان مسوولیت گرفته‌اند در کار خود موفق بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در سطح مدیران کل چنین چیزی را نداریم، بررسی این موضوع به دفتر بازرسی برمی‌گردد، تا به حال شهروندی چنین موضوعی را برای ما عنوان نکرده است، اگر چنین چیزی مشاهده شود قطعاً ورود می‌کنیم، این موضوع را به دفتر بازرسی ارجاع می‌دهم تا سرکشی لازم را انجام دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122