تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1402 - 12:04
169 بازدید
کد خبر : 3875

چنانچه شخصی در انتخابات مجلس تهدید تلقی شود از صفحه حذف خواهد شد

چنانچه شخصی در انتخابات مجلس تهدید تلقی شود از صفحه حذف خواهد شد

آفتاب زاگرس؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ تهدید نگران‌کننده‌ای در مورد انتخابات وجود ندارد و چنانچه شخصی تهدید تلقی شود از صفحه تصمیمات انتخاباتی حذف خواهد شد. سید علی احمدزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: همه تلاش ما بر این است که شاهد حضور گسترده مردم

آفتاب زاگرس؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ تهدید نگران‌کننده‌ای در مورد انتخابات وجود ندارد و چنانچه شخصی تهدید تلقی شود از صفحه تصمیمات انتخاباتی حذف خواهد شد. سید علی احمدزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: همه تلاش ما بر این است که شاهد حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات مجلس باشیم.

وی در ادامه گفت: من به شما قول می‌دهم امکان ندارد تخلف سیستماتیک در انتخابات رخ دهد و صیانت از آرای مردم در اولویت اول است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: هیچ تهدید نگران‌کننده‌ای در مورد انتخابات وجود ندارد و چنانچه شخصی تهدید تلقی شود از صفحه تصمیمات انتخاباتی حذف خواهد شد.
وی در مورد تغییر مدیران اظهار داشت: فعلاً منع قانونی برای تغییر مدیران در استان وجود ندارد و ممکن است مدیران و مسئولین انتخاباتی تغییر کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سووالی در خصوص تغییر مدیران در سفر رئیس جمهور نیز گفت: عده‌ای از مدیران استانی که باید تغییر کنند. تشریفات تغییر این مدیران شروع شده است و حتما مدیرانی تغییر خواهند کرد و این روند استمرار خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122