تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 - 10:38
142 بازدید
کد خبر : 4736

۵ ۸همت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد نیاز است

۵ ۸همت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد نیاز است

آفتاب زاگرس؛رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه وبویراحمد می گوید بر اساس بررسی های جامع و کارشناسی افزون بر ۸۵ همت (هزار میلیارد تومان) در استان برای ارتقاء شاخص های زیرساختی و تکمیل پروژه های نیمه تمام نیاز است. به گزارش آفتاب زالگرس به نقل از ایرنا، پیش تر اعلام شده بود که ۸۰۰ طرح

آفتاب زاگرس؛رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه وبویراحمد می گوید بر اساس بررسی های جامع و کارشناسی افزون بر ۸۵ همت (هزار میلیارد تومان) در استان برای ارتقاء شاخص های زیرساختی و تکمیل پروژه های نیمه تمام نیاز است.

به گزارش آفتاب زالگرس به نقل از ایرنا، پیش تر اعلام شده بود که ۸۰۰ طرح نیمه تمام عمرانی کوچک و بزرگ در کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد که برخی از آنها عمر بالایی دارند هم اینک با تزریق اعتبار و رفع برخی موانع فعال شده اند و مردم هم چشم انتظار به سرانجام رسیدن آنها هستند.

جهانگیر شاهینی ظهار داشت: این میزان اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و حرکت از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب است که در ۲۱ فصل و چندین برنامه تدوین شده است.

وی بیان کرد: در این فصول و برنامه ها اطلاعات هر پروژه و حرکت از وضعیت فعلی به سمت مطلوب در دستور کار است و اعتبار مورد نیاز و زمان بهره برداری به خوبی مشخص و برنامه ریزی شده است.

شاهینی تصریح کرد: سامانه مدیریت عملکرد و رصد طرح های عمرانی برای شفاف سازی اطلاعات و بررسی آخرین وضعیت پروژه ها و همچنین میزان تخصیص و یا پیشرفت فیزیکی آنها راه اندازی شده است.

۸۵ همت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد نیاز است

وی اضافه کرد: در این سامانه که برای اولین بار از سوی برنامه و بودجه استان راه اندازی شده بخش های مختلفی را برای پیگیری و نظارت بر فعالیت ها مشخص شده است.

شاهینی افزود: تاکنون اطلاعات پروژه ها از زمان شروع تا الان که در حال کار است، پیشرفت فیزیکی، کیفی سازی، بحث فنی و اعتباری، از هر محلی که اعتبار و تخصیص گرفته در این سامانه وارد شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: علاوه بر بخش های بودجه ای و فنی، ارزش افزوده حاصل از طرح ها عمرانی نیز برای توسعه همه جانبه استان در اولویت کارشناسان خواهد بود.

بنا به گفته مسئولان اقتصادی و اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته یک هزار و ۵۱۳ پروژه در سطح استان وجود داشت که طبق اطلاعات بدست آمده با حمایت های جدی دولت ۱۸۶ پروژه خاتمه پیدا کرده و به نتیجه رسیده است.

برهمین اساس می توان گفت که کهگیلویه و بویراحمد بر اساس شاخص های آماری و بودجه ای و در سایه همدلی و هم افزایی مسئولان و تدبیرهای دولت سیزدهم درمسیر رشد و شتاب توسعه همه جانبه قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122