تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 - 9:55
918 بازدید
کد خبر : 1791

کمیته برنامه ریزی اعتبارات عمرانی شهرستان بهمئی برگزار شد

کمیته برنامه ریزی اعتبارات عمرانی شهرستان بهمئی برگزار شد

آفتاب زاگرس؛ فرماندار شهرستان بهمئی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات طرح های عمرانی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ شهرستان بهمئی که با حضور معاون و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و دیگر مدیران استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بهمئی برگزار شد از افزایش ۲۳ درصدی اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای شهرستان نسبت به سال

آفتاب زاگرس؛ فرماندار شهرستان بهمئی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات طرح های عمرانی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ شهرستان بهمئی که با حضور معاون و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و دیگر مدیران استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بهمئی برگزار شد از افزایش ۲۳ درصدی اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: اعتبارات امسال استان یک هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان است که میان ۹ شهرستان تقسیم شد و سهم شهرستان بهمئی از این اعتبارات ۷۳ میلیارد تومان می باشد.

علی محمدی با بیان اینکه ، برای تکمیل و راه اندازی طرح های عمرانی این شهرستان ، در سال جدید از محل اعتبارات ملی، استانی، متوازن و ارزش افزوده به شهرستان بهمئی اعتبارات خوبی تخصیص داده شد افزود: با بررسی دقیق و آماری می توان تغییرات مثبت و افزایشی را در بودجه امسال شهرستان بهمئی به صورت ملموس دید که می تواند نقش عمده ای در آبادانی این مناطق داشته باشد.

وی با بیان اینکه ، این اعتبارات در قالب ۲۸ فصل ، ۶۳ برنامه و بیش از ۶۰ طرح تقسیم شد گفت : بیش از ۵۰ طرح عمرانی در زمینه‌های گوناگون در مناطق شهری و روستایی این شهرستان هم اکنون در دست اجرا است و در حوزه‌های آب ، راه ، بنیادمسکن و جهاد کشاورزی بیشترین اعتبارات عمرانی جذب شد و یا اختصاص یافت.

فرماندار شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه ، تکمیل و بهره برداری از طرح‌های نیمه تمام یکی از اولویت‌های مهم این فرمانداری است افزود: تکمیل و راه اندازی طرح‌های نیمه تمام با درصد پیشرفت کاری بالا از اولویت‌های ما در توزیع اعتبارات شهرستان بهمئی است.

علی محمدی با اشاره به اینکه ، چندین طرح عمرانی نیمه تمام در شهرستان وجود دارد گفت: با تخصیص اعتبارات جدید تلاش‌ها برای تکمیل و بهره برداری از این طرح‌ها در سال جاری ادامه دارد.
وی با تقدیر از تلاشهای شبانه روزی نماینده شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین عمرانی ، اقتصادی ، سیاسی و مدیران ارشد استان و شهرستانها در زمینه تسریع در روند اجرائی طرح های عمرانی و زیربنایی و در راستای تخصیص و افزایش اعتبارات شهرستان بهمئی گفت : رشد اعتبارات شهرستان نسبت به گذشته کم نظیر بوده است که این اقدام مهم با همکاری و همراهی همه عزیزان میسر گردید.

وی تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و جلوگیری از تصویب و اجرای طرح جدید را از مهمترین مصوبات این نشست برشمرد و گفت : بیشترین میزان اعتبارات در حوزه های راه و شهرسازی، خدمات کشاورزی ، خدمات شهری و آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان بهمئی با تاکید بر تکمیل طرحهای نیمه تمام بخش های مختلف ، تلاش جدی در افزایش بهره وری عوامل تولید در عرصه های مختلف به منظور کاهش هزینه های تولید، توجه ویژه به تغییر الگوی کشت محصولات کشاورزی با توجه به شرایط منطقه ای و اقلیمی و محدودیت شدید منابع آب ، ادامه داد: توسعه راه های ارتباطی شهرستان ، از مهمترین زیرساختهای دستیابی به رشد و توسعه منطقه است.

تاکید بر توسعه راه های ارتباطی شهرستان به عنوان مهمترین زیرساختهای دستیابی به رشد و توسعه منطقه ، تکمیل طرحهای نیمه تمامِ بخش های مختلف ، اجرای طرح های مفید ، توجه جدی به حوزه ورزش و جوانان ، فراهم نمودن زیر ساخت های فنی ، توجه ویژه به تغییر الگوی کشت محصولات کشاورزی با توجه به شرایط منطقه ای و اقلیمی و محدودیت شدید منابع آب ، تلاش جدی در افزایش بهره وری عوامل تولید در عرصه های مختلف به منظور کاهش هزینه های تولید،تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام از اهداف تقسیم اعتبارات در بهمئی بود.
در این جلسه مدیران دستگاههای مختلف به بیان انتقادات ، پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند/ مرجع عصر اشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122