تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 11:47
374 بازدید
کد خبر : 4141

استاندار کهگیلویه وبویراحمد رفتنی است ؟ شایعه یا واقعیت

استاندار کهگیلویه وبویراحمد رفتنی است ؟ شایعه یا واقعیت

آفتاب زاگرس، انتشار خبری از یک کانال بی‌نام و نشان با عنوان تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد تا قبل از مهرماه در روزهای اخیر بازار رسانه‌های غیر‌رسمی در بستر شبکه‌های اجتماعی را گرم کرده است. فضای کهگیلویه و بویراحمد متاثر از این خبر غیر رسمی و بدون پشتوانه شده، تا جایی که گمانه زنی‌ها برای

آفتاب زاگرس، انتشار خبری از یک کانال بی‌نام و نشان با عنوان تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد تا قبل از مهرماه در روزهای اخیر بازار رسانه‌های غیر‌رسمی در بستر شبکه‌های اجتماعی را گرم کرده است.

فضای کهگیلویه و بویراحمد متاثر از این خبر غیر رسمی و بدون پشتوانه شده، تا جایی که گمانه زنی‌ها برای استاندار بعدی آغاز و حتی برخی آستین بالا زده تا برای استاندار شدن نیروی وابسته و مورد دلخواه خود رایزنی‌ها را آغاز کنند که در این زمینه بررسی‌ها نشان می‌دهد انتشار این خبر بدون سند هیچ گونه وجاهتی و شانی ندارد و هدف کند شدن فضای کار و خدمت در استان بوده است.

یکی از مسئولان وزارت کشور در این زمینه گفت: با توجه به درپیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بعید می‌دانم حتی به تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد فکر شود، چه برسد به اینکه به مرحله اجرا برسد.

وی تاکید کرد: سید علی احمدزاده در این مدت باید با تلاش شبانه روزی به فکر رفع مشکلات مردم و افزایش سرمایه‌گذاری با هدف افزایش تولید و ایجاد اشتغال باشد و همچنین مقدمات برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه را فراهم کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز به شایعه تغییر استاندار واکنش نشان داد و افزود: سید علی احمدزاده مورد حمایت مجموعه دولت و وزیر کشور بوده و هرگونه خبری مبنی بر تغییر شایعه و از اساس کذب و نادرست است.

مرادعلی پیوند اظهار داشت: این دست حاشیه‌ها و شایعات کمکی به توسعه استان نمی‌کند و استاندار مسیر خدمت و فعالیت‌های پیگیر و دلسوزانه خود را برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد مانند سابق با قدرت ادامه خواهد داد.

وی بیان کرد: این شایعه پراکنی‌ها فقط جریان سالم رسانه‌ای را مخدوش نموده و سبب کاهش اعتبار و اعتماد به جریان رسانه‌ای زحمت کش استان خواهد شد که می‌طلبد همگان از نشر این اخبار نادرست دوری کنند.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای شروع بکار در این استان با وجود برخی انتقادهای عملکردی که بر وی وارد است اما از هیچ کوششی برای رفع مشکلات و کمک به توسعه به نسبت آنچه در توان دارد، دریغ نکرده است.

هرچند انتظار می‌رفت سید علی احمد زاده به محض استقرار در ساختمان استانداری برای رفتن مدیران دولت قبل و انتصاب حامیان دولت فعلی که نگاه و اندیشه دولت را قبول دارند، همت کند. ولی هنوز بسیاری از مدیران دولت قبل در استان مستقر بوده و برخی از انتصاب‌ها نیز نسبتی با فضای گفتمانی دولت سیزدهم ندارند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122