تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1402 - 17:37
547 بازدید
کد خبر : 5028

اعتراف سنگین عدل هاشمی پور+جزئیات

اعتراف سنگین عدل هاشمی پور+جزئیات

آفتاب زاگرس؛نماینده سابق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: من و امثال من مقصریم که ۴۴ سال گذشته فنداسیون این کار‌ها را نگذاشتیم، رأی مردم را گرفتیم. نماینده سابق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: من و امثال من مقصریم که ۴۴ سال گذشته فنداسیون

آفتاب زاگرس؛نماینده سابق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: من و امثال من مقصریم که ۴۴ سال گذشته فنداسیون این کار‌ها را نگذاشتیم، رأی مردم را گرفتیم.

نماینده سابق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: من و امثال من مقصریم که ۴۴ سال گذشته فنداسیون این کار‌ها را نگذاشتیم، رأی مردم را گرفتیم.
عدل هاشمی‌پور در جمع هوادارن خود در کهگیلویه، اظهار کرد: من سد‌سازی را بلدم، دخالت داشته‌ام، توجیه هستم. با یک سال، دو، سه و چهار سال که سد تمام نمی‌شود. فقط جاده‌های دسترسی به «تاج‌سد»، عملیات ژئوتکنیک آن و گمانه‌زنی آن، گسلی باشد و یا نباشد، بالاخره باید این‌ها انجام بشود تا نتیجه بدهد. خجالت می‌کشیم که بگوییم گوجه چینی.وی تأکید کرد: بنده اصلاً امروز نمی‌خواستم، این بحث‌ها را بکنم. آقای دکتر بانی خیر شدند، می‌خواهم بگویم عدل هاشمی نه، اگر بخواهیم (به عنوان یک شهروند صحبت کنم) فقر و محرومیت، بیکاری، فلاکت و بدبختی از این منطقه برود و فرار کند و بیکاری جوانان حل بشود، هیچ راهی ما نداریم غیر از اینکه پروژه‌های مانند؛ سیکل ترکیبی که عزیزان اشاره کردند و ۴۰۰ نفر دارای مدرک برق قدرت و برق الکترونیک می‌توانند در این نیروگاه مشغول به کار شوند.
نماینده سابق کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: سد آبریز می‌تواند حدود ۳۵ هزار هکتار زمین کشاورزی را در صحرای کلاچو و دشت چرام آباد کند.
هاشمی‌پور ادامه داد: من و امثال من مقصریم که ۴۴ سال گذشته فنداسیون این کار‌ها را نگذاشتیم و رأی مردم را گرفتیم.
وی افزود: من و دیگران رأی مردم را جمع کردیم ولی باید اشاره می‌کردیم که رودخانه مارون و رودخانه خیرآباد که کهگیلویه بزرگ خصوصاً ۲ شهرستان چرام و شهرستان کهگیلویه در وسط آن قرار دارند، که من از بالا در بالگرد به آقای «چیتچیان» [وزیر سابق نیرو] نشان دادم که این رودخانه مارون و این رودخانه خیرآباد و آن سد کوثر که آبش را تا بوشهر و گناوه و بندر ریگ و دیلم، خود ما‌ها «قرارگاه خاتم» پیمانکارش بودیم و پشت سد هیچ چیز نصیب ما نمی‌شود.
او در ادامه گفت: آنجا بود که حدود ۱۳۵ میلیون مترمکعب بعد از ۸۲ جلسه در وزارت نیرو گذاشتیم تا توانستیم فقط پروانه بگیریم.
وی تأکید کرد: اگر بخواهید امروز از مارون برداشت کنید باید اول پروانه داشته باشید و ما پروانه گرفتیم و عملیات ژئوتکنیک را برای فرار از گسل‌ها گرفتیم و تجهیز کارگاه را داشتیم، شروع می‌کردیم و جاده دسترسی به «تاج‌سد» اسنادش را آماده کردیم. خواستم حداقل‌اش بدانید که بنده برای این کار‌ها آمدم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122