تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 16:55
224 بازدید
کد خبر : 4321

تجلیل از دانش اموزان برتر استانی در مسابقات قران عترت و نماز شهرستان بهمئی

تجلیل از دانش اموزان برتر استانی در مسابقات قران عترت و نماز شهرستان بهمئی

آفتاب زاگرس،مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر استانی شهرستان بهمئی در مسابقات قران عترت و نماز در سالن اداره ارشاد بهمئی با حضور معاون پرورشی اداره کل اموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد جمعی از مدیران شهرستانی ومعلمان ،دانش اموزان برگزار شد . مدیر اموزش و پرورش بهمئی در ابتدای این مراسم صمن تشکر

آفتاب زاگرس،مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر استانی شهرستان بهمئی در مسابقات قران عترت و نماز در سالن اداره ارشاد بهمئی با حضور معاون پرورشی اداره کل اموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد جمعی از مدیران شهرستانی ومعلمان ،دانش اموزان برگزار شد . مدیر اموزش و پرورش بهمئی در ابتدای این مراسم صمن تشکر از حضور همه مسولین استانی و شهرستانی گفت :کارهای مهمی در حوزه پرورشی و تربیتی در سطح شهرستان صورت گفته است که برگزاری این مراسم نشانه این مدعاست و ی ادامه داد : زنگ نماز-برگزاری هفته دفاع مقدس- بازگشایی مدارس- هفته انجمن اولیا و مربیان شاداب سازی مدارس و رنگ امیزی طرح اوقات فراغت تابستان و هم چنین با توجه با توجه ثبت نام در مسابقات قران اشاره نمود که ان شالله در سال تحصیلی شاهد جهش خوبی در مسابقات قرانی باشبم . فرح بخش افزود : از همه مسولان و مدیرانی که با اموزش و پرورش شهرستان همکاری دارند صمیمانه سپاس گذاری میکنم خاصه از امام جمعه محترم که همیشه یاور ما می باشند. مدیر اموزش و پرورش بهمئی از برگزاری مستمر و مدام زنگ نماز و برپایی نمازجماعت به یاری معاونین و مربیان پرورشی اشاره کرد و از همه انها تشکر کرد و گفت این برنامه را ادامه بدهید .
امام جمعه شهرستان بهمئی نیز در این مراسم یا ارائه سخنرانی کوتاهی گفت تربیت از مولفه های مهم است که امیدوارم همه ما به ان اهتمام ورزیم.

در ادامه معاون پرورشی اداره کل اموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم گفت : در سند تحول اموزش و پرورش برای رسیدن به حیات طیب تلاش می کنیم و هدف اموزش و پرورش نیز این می باشد . شعار ایران قوی و مدرسه قوی را داریم مدرسه قوی منتج به ایران قوی خواهد شد دبیقی گفت:۶ ساحت تربیتی می بایست در مدارس جاری و ساری شود یکی از این ساحت ها فعالیت و تلاش در حوزه قرانی است .دبیقی افزود: بهمئی یکی از قطب های قرانی در سطح استان است و ظرفیت خوبی در حوزه قرانی دارد امیدوارم که همیشه در همه زمینه ها خوش بدرخشید .

اجرای گروه سرود . خواندن خطبه نهچ البلاغه توسط یک دانش اموز و اهدای جوایز به افراد برتر بخش پایانی این مراسم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122