تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1402 - 11:38
68 بازدید
کد خبر : 5025

در رد صلاحیت لاهوتی و منطقیان نقشی نداشته ام!!!

در رد صلاحیت لاهوتی و منطقیان نقشی نداشته ام!!!

آفتاب زاگرس؛این روزها بحث ها و حواشی های انتخاباتی در حوزه کهگبلوبه بزرگ داغ است، رقبای بزرگواری براین باورند وی نقش مهمی در رد صلاحیت دو چهره محبوب اصلاح طلبان در سال ۱۳۸۶ داشته و همچنین عدم تایید صلاحیت عدل هاشمی پور را به وی نسبت میدهند. بزرگواری در یکی از صحبت های انتخاباتی خود

آفتاب زاگرس؛این روزها بحث ها و حواشی های انتخاباتی در حوزه کهگبلوبه بزرگ داغ است، رقبای بزرگواری براین باورند وی نقش مهمی در رد صلاحیت دو چهره محبوب اصلاح طلبان در سال ۱۳۸۶ داشته و همچنین عدم تایید صلاحیت عدل هاشمی پور را به وی نسبت میدهند.

بزرگواری در یکی از صحبت های انتخاباتی خود پیرامون این موضوع چنین توضیح داده است:
مرحوم آقای لاهوتی و برادر عزیز مومن مستضعف مردمی اقای منطقیان را رد کردند انگشت اتهام را به ما کشاندند که کار فلانی است خدا رحمت کند من همیشه با مرحوم لاهوتی ارتباط داشتم حتی چند روز قبل از مرگش هیچ گاه نسبت به ما بدبین نبودوی ادامه داد؛ آقای منطقیان از ما معذرت خواهی کرد چون فهمید ما هیچ دخالتی نداریم همین آقای نماینده فعلی در مجلس جلوی آقای باهنر پیشانی مرا بوسید گفت مرا حلال کن چون ردش کردند باز گفت کار فلانی است به نتیجه رسید ما در هیچ کاری دخالت نداشتیم .

همین آقای هاشمی که الان امیدواریم تایید شون کنند برادر آن روزی که من آمدم مردم خواستند کاندیدا بودم هم حاجی عدل هاشمی و هم موحد و هم دیگران بودند.

مگر من اومدیم که کسی را رد کنند تازه آن روز گفتم من آمدم که با نماینده فعلی رقابت کنم آقای حاجی عدل برادر و رفیق ماست .حاجی عدل را هم رد کردند بعدها ما را در بغل گرفت گفت ۲۰ سال اشتباه رفتم و به من دروغ گفتند شما دخالت نداشتید خودشان دخالت داشتند الان هم دارن همین انگشت اتهام را می کشیدند من حرکتم فقط برای دنیا نیست حرکتم برای آخرت است بعد از مرگ و روز قیامت و زندگی ابدی آن وقت ببینیم روسیاه کیست؟!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122