تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402 - 16:43
85 بازدید
کد خبر : 4847

نامزدهای انتخابات خوزستان از سایت‌های خبری اینترنتی مجاز استفاده کنند

نامزدهای انتخابات خوزستان از سایت‌های خبری اینترنتی مجاز استفاده کنند

آفتاب زاگرس؛نامزدهای انتخابات خوزستان از سایت‌های اینترنتی مجاز استفاده کنند.رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: به منظور پیشگیری از فضاسازی، نشر اکاذیب، توهین و تخریب نامزدها توسط یکدیگر در فضای مجازی، باید از سایت‌ها و صفحات الکترونیکی مجاز استفاده شود. علی دهقانی، رئیس کل دادگستری خوزستان امروز در نشست پیشگیری از تخلفات انتخاباتی یادآور شد: در

آفتاب زاگرس؛نامزدهای انتخابات خوزستان از سایت‌های اینترنتی مجاز استفاده کنند.رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: به منظور پیشگیری از فضاسازی، نشر اکاذیب، توهین و تخریب نامزدها توسط یکدیگر در فضای مجازی، باید از سایت‌ها و صفحات الکترونیکی مجاز استفاده شود.
علی دهقانی، رئیس کل دادگستری خوزستان امروز در نشست پیشگیری از تخلفات انتخاباتی یادآور شد: در قانون جدید انتخابات، داوطلبان نمایندگی مجلس می‌توانند به صورت مساوی و عادلانه از امکانات و ظرفیت‌های پیش‌بینی شده از سوی حاکمیت استفاده کنند، از همین رو سازمان بازرسی استان برای بهره‌مندی عادلانه نامزدها از امکانات، باید نظارت مستمر بر این موضوع داشته باشد.

وی گفت: به منظور پیشگیری از فضاسازی، نشر اکاذیب، توهین و تخریب نامزدها توسط یکدیگر در فضای مجازی، باید از سایت‌ها و صفحات الکترونیکی مجاز استفاده شود.دهقانی افزود: لازم است با توجیه نامزدهای انتخابات و انجام برنامه‌های پیشگیرانه، شاهد کمترین تخلف و جرم در حوزه‌های انتخاباتی استان باشیم.

رئیس کل دادگستری خوزستان تاکید کرد: در صورت مشاهده یا گزارش هر نوع جرائم و تخلفات انتخاباتی، شعب ویژه‌ای در تمام سطوح پیش‌بینی و روال دادرسی حسب مورد و به‌صورت فوق العاده انجام می‌شود.

دهقانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم خوزستان و کرمان در خصوص مهم ترین رویداد سال جاری کشور و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: باید با ایجاد تدابیر پیشگیرانه، زمینه رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات را فراهم کرد.

وی افزود: انتظار ما از همه دستگاه‌هایی که در این حوزه‌ها رسالت ذاتی، وظایف و تکالیف قانونی به عهده دارند، از جمله هیئت‌های نظارت و بازرسی، عوامل انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی این است که در پایش دقیق روندها، فرایندها، جریانات، رفتارها و عملکردها، هم در فضای مجازی و هم در متن مناسبات عینی اعم از سیاسی و اجتماعی، فعالانه نقش‌آفرین باشند.

رئیس کل دادگستری خوزستان خاطرنشان کرد: مشارکت سازنده، مدیریت هماهنگ، نظارت موثر و همکاری همه جانبه از سوی تمامی دستگاه‌های مرتبط و دارای مسئولیت و اتخاذ رویه واحد در روند تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در مسیر عملیاتی کردن برنامه‌ها و سیاست‌ها در حوزه انتخابات می‌تواند باعث انسجام بخشی بهتر امور و توفیق در اقدام و عمل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122