تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 9:38
288 بازدید
کد خبر : 4871

شایعه تایید مشروط ۲ داوطلب در کهگیلویه و بویراحمد صحت دارد؟

شایعه تایید مشروط ۲ داوطلب در کهگیلویه و بویراحمد صحت دارد؟

آفتاب زاگرس؛شایعاتی در فضای مجازی در خصوص دو نماینده فعلی استان کهگیلویه و بویراحمد که داوطلب نمایندگی مجلس دوازدهم هستند، مبنی بر تایید صلاحیت مشروط شده است. شور و تنور انتخابات مجلس دوازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس از سوی هیئت نظارت بر انتخابات کشور و تایید

آفتاب زاگرس؛شایعاتی در فضای مجازی در خصوص دو نماینده فعلی استان کهگیلویه و بویراحمد که داوطلب نمایندگی مجلس دوازدهم هستند، مبنی بر تایید صلاحیت مشروط شده است.

شور و تنور انتخابات مجلس دوازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس از سوی هیئت نظارت بر انتخابات کشور و تایید صلاحیت ۳ نماینده کنونی مجلس داغ‌تر شده و فضای انتخاباتی این استان را وارد مرحله جدیدی کرده است.

رقابت داوطلبان مجلس دوازدهم که ۵۴ روز دیگر به مرحله پایانی‌اش می‌رسد با اعلام نتیجه بررسی صلاحیت نامزدها از سوی شورای نگهبان تنگاتنگ‌تر و فشرده‌تر از هفته‌های گذشته شده است.

با این حساب رقابت انتخاباتی برای حضور در مجلس دوازدهم که از ماه‌ها پیش به صورت غیررسمی، شبانه و چراغ خاموش توسط برخی از داوطلبان و البته نمایندگان کنونی استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس آغاز شده بود، از همین امروز وارد مرحله جدی‌تر و جدیدی می‌شود.

هر چند در همه حوزه‌های انتخابیه تایید و رد صلاحیت‌ها اعلام شده اما این مساله در فضای حقیقی و مجازی مورد تحلیل قرار گرفته و باعث شایعاتی در خصوص وضعیت تایید صلاحیت برخی از دواطلبان بخصوص دو نماینده فعلی این استان شده است. شایعاتی در فضای مجازی در خصوص دو نماینده فعلی استان کهگیلویه و بویراحمد که داوطلب نمایندگی مجلس دوازدهم هستند، مبنی بر تایید صلاحیت مشروط شده که خبرنگار ایسنا این مساله را از مسئولان متولی پیگیری و جویا شد.

«سید مهدی جوکار»، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در رابطه با این شایعه گفت: داوطلبی که صلاحیتش تایید می شود شرطی ندارد.وی اظهارکرد: شایعات تایید صلاحیت به شرط تایید مدرک تحصیلی و تغییر حوزه انتخابیه دو داوطلب نمایندگی مجلس دوازدهم در این استان اصلا صحت ندارد و چنین چیزی نیست.

«سید جواد هاشمی مهر»، رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: چیزی تحت عنوان تایید مشروط در قانون وجود ندارد و تایید صلاحیت این دو نماینده استان به آنها اعلام شد.وی افزود: تایید صلاحیت مشروط این دو نماینده استان اصلا صحت ندارد و چه شرطی در کار نیست.گفتنی است که طبق برنامه زمان بندی ستاد انتخابات کشور، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در صبح روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی سه حوزه انتخابیه و سه کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122