تاریخ انتشار : شنبه 10 اردیبهشت 1401 - 19:50
2979 بازدید
کد خبر : 989

تنور داغ انتصابات خانوادگی در دولت سید محرومان+جزئیات

تنور داغ انتصابات خانوادگی در دولت سید محرومان+جزئیات

آفتاب زاگرس،انتصاب حیدرزاده به عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی آریا ساسول باعث واکنش افکار عمومی ، رسانه و‌ متخصصین حوزه پتروشیمی و نفت شد. محمدرضا حیدرزاده، داماد سرلشکر غلامعلی رشید با ۳۲ سال سن و رزومه پر ابهام به مدیر عاملی شرکت بزرگ پتروشیمی آریا ساسول منصوب شد.این انتصاب حاشیه های زیادی ایجاد کرده است زیرا

آفتاب زاگرس،انتصاب حیدرزاده به عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی آریا ساسول باعث واکنش افکار عمومی ، رسانه و‌ متخصصین حوزه پتروشیمی و نفت شد. محمدرضا حیدرزاده، داماد سرلشکر غلامعلی رشید با ۳۲ سال سن و رزومه پر ابهام به مدیر عاملی شرکت بزرگ پتروشیمی آریا ساسول منصوب شد.این انتصاب حاشیه های زیادی ایجاد کرده است زیرا حیدرزاده نه تنها رزومه قابل قبولی ندارد بلکه رسانه ها انتصاب وی را عجیب ترین انتصاب در حوزه پتروشیمی عنوان کردند.

شرکت پلیمر آریاساسول با ظرفیت بیش از یک میلیون تن الفین و ۶۰۰ هزار تن پلی اتیلن از بزرگترین مجتمعهای پتروشیمی ایران در منطقه عسلویه است که نیمی از سهام آن از طریق پتروشیمی پارس در اختیار هلدینگ خلیج فارس است و با مشارکت ۵۰ درصد شرکت ساسول آفریقای جنوبی ساخته شده است. خوراک اصلی مجتمع پلیمر آریا ساسول اتان ، ارزشمندترین خوراک صنعت پتروشیمی می باشد.

به گزارش آفتاب زاگرس در حالی که کشور دچار ابر چالش ها و بحران هاست نیازمند کارشناسان و متخصصان دلسوز است اما در دولت رئیسی برخلاق تمام قوانین بالادستی شاهد انتصاب های پر حاشیه و غیر قانونی که حتی می توان گفت برخلاق قانون اساسی و نظر امام خمینی (ره) است موجهه هستیم که صدای همقطاران جریانی و دلسوزان و افکار عمومی ا به دنبال داشته است . گفتنی است اقای ریسی خواستار تغییرات بنیادین و اتوبوسی در حوزه مدیریت کشور شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122