تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1402 - 7:49
203 بازدید
کد خبر : 5613

بیانیه سید محمد موحد منتخب مردم کهگیلویه بزرگ

بیانیه سید محمد موحد منتخب مردم کهگیلویه بزرگ

آفتاب زاگرس؛حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با صدور پیامی از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تشکر و قدردانی کرد. به گزارش آفتاب زاگرس، این پیام به شرح زیر است. بسم الله الرّحمن الرّحیم من لم‌یشکر المخلوق لم‌یشکر الخالق در روز یازدهم اسفندماه مردم ولایت‌مدار

آفتاب زاگرس؛حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با صدور پیامی از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش آفتاب زاگرس، این پیام به شرح زیر است.
بسم الله الرّحمن الرّحیم
من لم‌یشکر المخلوق لم‌یشکر الخالق
در روز یازدهم اسفندماه مردم ولایت‌مدار شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمنی، لنده، همگام با سایر مردم عزیز کشورمان، با مشارکت حداکثری خود، حماسه بی‌نظیری را خلق و مراتب بیعت مجدد خود را با آرمان‌های امام «ره»، شهدا و فرامین مقام عظمای ولایت اعلام نمودند.
بنده به عنوان منتخب و نماینده مردم، لازم می‌دانم از عموم مردم غیور، فهیم و اخلاق مدار شهرستان‌های چهارگانه، کاندیدا‌های محترم، هیئت‌های اجرایی و نظارت، بازرسی، اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی و همچنین مجموع دستگاه‌های نظارتی و شورای نگهبان، مجموعه نهاد‌های امنیتی، اطلاعاتی و قضایی، که مقدمات و اجرای انتخاباتی رقابتی، پرشور و سالم را در کمال امنیت فراهم نمودند، قدردانی نمایم.
مردم فهیم و همیشه در صحنه!
از این که یک بار دیگر، بر اساس ارزیابی‌های عاقلانه، آزاد و فارغ از تعصب، مسئولیت وکالت خود را برای ۴سال دیگر بر دوش این جانب گذاشتید، متواضعانه و صمیمانه تشکر می‌کنم و با توکل و تأییدات خداوند متعال، توسل به پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (ع) سعی خواهم کرد که با تمام توان وتلاش، پاسدار این اعتماد شما عموم مردم چه هواداران پرشور و چه طرفداران و هواداران نامزد‌های دیگر باشم.
انشاءالله در اولین فرصت پیش آمده، با حضور در شهر‌ها و بخش‌ها و مناطق به صورت حضوری از زحمات شما مردم عزیز قدردانی خواهم نمود.
در پایان لازم است به حکم ادب، مراتب سپاسگزاری خود را از کلیه کسانی که در ستاد مردمی، مرکزی، شهرستانی، بخش‌ها و کمیته‌های مختلف، بدون هیچ گونه چشمداشتی باعث رونق انتخابات و خلق حماسه رقابتی شدند؛ اعلام نمایم.
سید محمد موحد
۱۴۰۲/۱۲/۱۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122